• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OLDTIMER VERZEKERING wie

Inmiddels weer wat verder

enige auto en 10.000km bij A.A.P verzekeringen

incl. rechtsbijstand en inzittenden voor 230 p.j.

De goedkope oldtimerverzekering voor dagelijks gebruik met redelijke kilometers schijnt verleden tijd.

Veel posters hier schrijven , ik ben hier en daar verzekerd

bij navraag blijkt bijna niemand een oldtimer als enige auto te verzekeren

(broekhuis, europeesche was dus nekklets)

Inmiddels weer wat verder

enige auto en 10.000km bij A.A.P verzekeringen

incl. rechtsbijstand en inzittenden voor 230 p.j.

De goedkope oldtimerverzekering voor dagelijks gebruik met redelijke kilometers schijnt verleden tijd.

Veel posters hier schrijven , ik ben hier en daar verzekerd

bij navraag blijkt bijna niemand een oldtimer als enige auto te verzekeren

(broekhuis, europeesche was dus nekklets)

die van mij is wel als enige als oldtimer verzekerd!

nu bij unigarant. maar die gooien de premie omhoog, (x2) en daarom ga ik nu naar reaal toe.

en normaal zijn hun er ook niet happig op, maar een tussenpersoon krijgt meer voor elkaar ;)

die van mij is wel als enige als oldtimer verzekerd!

nu bij unigarant. maar die gooien de premie omhoog, (x2) en daarom ga ik nu naar reaal toe.

en normaal zijn hun er ook niet happig op, maar een tussenpersoon krijgt meer voor elkaar ;)

ik heb ook oldtimers verzekerd bij diks zonder eerste voertuig, gene probleem

max 10.000 per jaar maar met minimaal 2 rijdende voertuigen met apk zie ik het probleem nie ;)

ik heb ook oldtimers verzekerd bij diks zonder eerste voertuig, gene probleem

max 10.000 per jaar maar met minimaal 2 rijdende voertuigen met apk zie ik het probleem nie ;)

Jawel, maar Diks heeft een lijstje met types die ze wel doen en welke niet.

Bij voorbeeld: Omega 3000 wel, maar een Omega 2.4 weer niet.

Been there, done that etc...

Inderdaad is het lastig een old/youngtimer als eerste auto te verzekeren tegen een nice price met voldoende kilometers.

Is uiteindelijk ook wel logisch, want als je dagelijks rijd loop je net zo veel risico bij een tegenpartij schade te veroorzaken als met een nieuwe auto (all risk komt sowiso dan niet in beeld).

Jawel, maar Diks heeft een lijstje met types die ze wel doen en welke niet.

Bij voorbeeld: Omega 3000 wel, maar een Omega 2.4 weer niet.

Been there, done that etc...

Inderdaad is het lastig een old/youngtimer als eerste auto te verzekeren tegen een nice price met voldoende kilometers.

Is uiteindelijk ook wel logisch, want als je dagelijks rijd loop je net zo veel risico bij een tegenpartij schade te veroorzaken als met een nieuwe auto (all risk komt sowiso dan niet in beeld).

Betaal 10 euro in de maand voor de Oldy....volgens mij 10dkm in het jaar.

Zat voor mij. En als ik er dicht bij in de buurt zou komen schroef ik de tellerkabel los.

Ken er zat die hem op minder km's verzekeren en die hebben allemaal heel toevallig allemaal problemen met half werkende kmtellers:D:D:D:D

Terug
Naar boven