• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oldtimers weren uit de binnenstad

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Ik hoor net op de radio dat ze auto's die ouder zijn dan 25 jaar uit de bebouwde kom willen weren "omdat ze zoveel vervuilender zijn dan moderne auto's"... ga zo echt even de kotsemmer erbij pakken hoor ik krijg hoe langer hoe meer een schurftige schijthekel aan het soort kneusjes die met deze achterlijke maatregelen komen, dit bewijst maar weer eens dat het alleen maar om GELD GELD GELD gaat vanwege de vrijstelling voor wegenbelasting echt hoe compleet doorzichtig kun je het hebben :puke

WANNEER gaan er nou eindelijk mensen op staan en een beweging vormen die hier een definitief einde aan maakt door de Haagse egohoofden met feitelijke onomstotelijke bewezen kennis te bestoken?!?!

ach, is toch hetzelfde gezeik als die 80km zones..zogenaamd verlaagt dat de uitstoot. hebben die gasten zeker niet bedacht dat als je langzamer rijdt je langer over zo'n stuk doet. dus al met al stoot je nog steeds hetzelfde uit. burger sarren heet zoiets. zolang ze geld kunnen verdienen aan ons zijn ze blij. hufters

Hej ik was nog van plan om mijn DPF filter eruit te halen :vertag , auto rookt zo wat laat staan als de DPF filter eruitligt. king: CO-2 stijgt alleen maar bij mij. Dan ligt ons auto van 5 jaar er al uit :jerry

@Andre_Ede wrote:Tja het moet weer eens, liefhebbertje peste.

Lekker duidelijk topic titel trouwens

Duh met die onduidelijkheid wil ik dus mensen bewegen om niet verder te kijken maar dit topic te openen :vertag

Tsja.. ik stond in mijn eentje in Den Haag met m´n spandoek...

Nee gekkigheid, maar ben het zeker met je eens!

Niet alleen jij of ik, maar echt iedereen zeikt erover maar wordt vervolgens maar weer in de doofpot gestopt..

Die nieuwe sprinter busjes blazen meer roet eruit als mijn dieseltje...

Ze doen maar, maar ik ga niet voor die opgehoogde pietjes mijn auto inruilen op een zo genaamde zuinige nieuwe auto dikke p*k :thumb

Terug
Naar boven