@Oenatje wrote:heb je het stekkertje erbij?
het zijn 4 draden die je moet aansluiten
zwart=geschakelde plus
bruin=massa
grijs/zwart=verlichting van de meters.
blauw/geel=oliedruk sensor
aansluiten van de zwarte, bruine en grijs/zwart is niet moeilijk. zwart en bruin kun je bij de cigaretten aansteker wegpakken
grijs/zwarte bij je schakelaar van de koplampen
verder heb je nog een oliedruksensor nodig
blauw/geel naar de oliedruksensor
ik heb hem via marktplaats gekocht van iemand uit ijmuiden. ik weet bij god niet wat er bij zit. ze zei dat hij uit de auto van haar vriend kwam. die zat bij Calibra Team Nederland. als ik m binnenkrijg dan weet ik meer wat er bij zit.
die volt meter aansluiten en de lampjes van de meters is indd niet zo een probleem. gaat mij meer om die oliedruk meter. ik weet dat er meerdere toppics over zijn. Alleen dit gaat over calibra die andere over het inbouwen van externe meters of voor een astra.
ik weet dat deze meters orgineel zijn geleverd dus orgineel zitten er dus olidruk sensors in calibra. alleen wist ik niet of ze dat standaart allemaal hadden en dat die meters destijds een extra optie zijn geworden dat het plug & play is. maar zal dus zelf een olie druk sensor moeten zoeken.
kan ik zo'n sensor toevallig uit een calibra halen? dan kan ik daar naar kijken anders wil ik er wel een bestellen ergens.
iemand aanbevelingen voor zo'n sensor?