• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Olie lek / kleppendeksel.

Tjah dat gebeurd idd wel vaker ik ben tegenwoordig al zo ver dak mee loop na de computer en dan alles ga aanwijzen omdat ze het anders niet snappen.

Zo zie je maar dat de z20 weinig tot bijna niet in de garage komen zeg wel weer wat over het blok:D

[rquote=1878046&tid=143239&author=DEEF]toen het nog NEDAM was mocht dat ook van de balie-medewerker..en toen klopte het ook![/rquote]

Desiree was dat :wub En klopt ik mocht ook altijd even kijken als ik iets nodig had.

[rquote=1878046&tid=143239&author=DEEF]toen het nog NEDAM was mocht dat ook van de balie-medewerker..en toen klopte het ook![/rquote]

Desiree was dat :wub En klopt ik mocht ook altijd even kijken als ik iets nodig had.

rookte disiree shag,had ze een stoppelbaard en een bril?

volgens mij bedoel ik iemand anders :P

maar desiree mocht er ook wel zijn ;)

rookte disiree shag,had ze een stoppelbaard en een bril?

volgens mij bedoel ik iemand anders :P

maar desiree mocht er ook wel zijn ;)

Ja ik ken er uit het Nedam tijdperk maar eentje en dat was zij :D Kon niet meer verder groeien binnen haar baan en is toen naar Volvo Rutten een eindje verderop verhuisd :cry

1 troost, mijn pa heeft een V40 die daar in onderhoud is :angel

Ja ik ken er uit het Nedam tijdperk maar eentje en dat was zij :D Kon niet meer verder groeien binnen haar baan en is toen naar Volvo Rutten een eindje verderop verhuisd :cry

1 troost, mijn pa heeft een V40 die daar in onderhoud is :angel

Ik heb de carter ontluchting schoongemaakt en de plek waar de olie zat zodat ik wellicht kan zien waar het vandaan komt.

Ik heb de carter ontluchting schoongemaakt en de plek waar de olie zat zodat ik wellicht kan zien waar het vandaan komt.

helaas olie verbruik is niet afgenomen, kwam nog een mooie olieplek tegen :(

Toch maar even naar de dealer ....

Foto-APFRV3BX.jpg

pakkinkje carterontluchting kost 2,50.moet ik er ook nog op zetten...zweet daar ook een beetje :P

hoef je echt niet voor naar de dealer.en dr zullen echt geen liters olie naar buiten gutsen daar...

zou het toch intern gaan zoeken :hmmz

pakkinkje carterontluchting kost 2,50.moet ik er ook nog op zetten...zweet daar ook een beetje :P

hoef je echt niet voor naar de dealer.en dr zullen echt geen liters olie naar buiten gutsen daar...

zou het toch intern gaan zoeken :hmmz

Terug
Naar boven