• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

olielamp blijf knipperen

Ik rijd sinds ik mijn coupe heb ook met een tikkende motor als deze koud is, als de motor warm is tikt hij niet meer. Ik rijd er nu al bijna een jaar mee en hij deed het al toen ik hem kocht, dus ik weet niet of het zo gevaarlijk is;)

@PeterNoFear wrote:@willem070 wrote:@willem070 wrote:@PeterNoFear wrote:Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.

Voor het zeker weten, kun je je kleppendeksel (deksel waar je olievuldop op zit) er eens afhalen en bij de meest rechter cilinder eens aan de nokkenas voelen of hij ook opstaande randjes heeft, zoja dan is het de nokkenas.

(Info van Wim-v6)

nee met rijden voel ik er niets aan

maar is het niet gevaarlijk om zo door te blijven rijden?

zulle we anders elkaars msn uitwisselen praat makelijker maby?

(geen kwade bijbedoelingen bij hoor)

Ik vind het prima, maar het is misschien beter om het zo te houden.

Als er dan andere mensen zijn die hetzelfde probleem hebben kunnen ze ook deze info gebruiken, via msn heeft niemand anders er wat aan ;)

En bovendien ga ik nu eerst slapen :sleeping , tot morgen :thumbup

oke slaaplekker spreken elkaar morgen

maar is niet gevaarlijk zo rond te blijven rijde???

@willem070 wrote:@willem070 wrote:@PeterNoFear wrote:Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.

Voor het zeker weten, kun je je kleppendeksel (deksel waar je olievuldop op zit) er eens afhalen en bij de meest rechter cilinder eens aan de nokkenas voelen of hij ook opstaande randjes heeft, zoja dan is het de nokkenas.

(Info van Wim-v6)

Ik vind het prima, maar het is misschien beter om het zo te houden.

Als er dan andere mensen zijn die hetzelfde probleem hebben kunnen ze ook deze info gebruiken, via msn heeft niemand anders er wat aan ;)

En bovendien ga ik nu eerst slapen :sleeping , tot morgen :thumbup

@willem070 wrote:@PeterNoFear wrote:Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.

(Info van Wim-v6)

@PeterNoFear wrote:Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.

(Info van Wim-v6)

@PeterNoFear wrote:@willem070 wrote:@PeterNoFear wrote:Okee, wij hebben het zelfde probleem met onze corsa.

Zit er ook een tik in je blok?

ja klopt hoor een tikkend geluid ja (helicopter geluid)

dus u weet ook niet wat het probleem kan zijn en zit met het zelfde probleem?

U mag "je" zeggen, ben net 18 :P

We zitten met het zelfde probleem, schijnt een bekend probleem te zijn, versleten nokkenas,

Wij rijden er mee door totdat hij er mee stopt en kijken dan wat we dan doen.

ja denk dat ik dat ook maar doe heb de auto net 2 weken gekocht pff me andere opel corsa had ik ook maar half jaar mee gedaan ik word ermoe van 2weken geleden gekocht en nu dit pfff

Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.

(Info van Wim-v6)

@willem070 wrote:@PeterNoFear wrote:Okee, wij hebben het zelfde probleem met onze corsa.

U mag "je" zeggen, ben net 18 :P

We zitten met het zelfde probleem, schijnt een bekend probleem te zijn, versleten nokkenas,

Wij rijden er mee door totdat hij er mee stopt en kijken dan wat we dan doen.

@PeterNoFear wrote:Okee, wij hebben het zelfde probleem met onze corsa.

Terug
Naar boven