• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Olielekken opel corsa

Hey,

Mijn opel corsa b 1.2 1999 lekt altijd een beetje olie als ik hem parkeer.

Weten jullie wat dit ongeveer kost om te laten repareren?

Tnx,

Keer goed schoonspuiten van onderen, en dan dag erna kijken waar de druppel hangt. Kan ook pakking zijn van het motorblok.

Je wilt niet weten hoe de mijne lekt.. op de dag van de apk goed schoonmaken met de hogedruk..

Ik zie dat je van Maastricht komt, kan eventueel ook wel voor je kijken.

@astraTD wrote:Keer goed schoonspuiten van onderen, en dan dag erna kijken waar de druppel hangt. Kan ook pakking zijn van het motorblok.

Je wilt niet weten hoe de mijne lekt.. op de dag van de apk goed schoonmaken met de hogedruk..

Ik zie dat je van Maastricht komt, kan eventueel ook wel voor je kijken.

Ja natuurlijk, ik loop wel direkt te roepen wat ik denk dat het is, maar misschien is het wel wat makkelijker/goedkoper.

:thumbup

HEt aller goedkoopst regelmatig de tuinslang op de onderkant zetten :jerry

Betalen genoeg wegenbelasting, dus af en toe druppeltje op de grond maak ik me niet druk om. haha.

Ja is een beetje moeilijk te zeggen maar bij het motorblok en dan tussen het vliegwiel en de versnellingsbak.

Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar dat zij een bekende die ook een opel heeft gehad.

Ai, das een keerringetje en volgens mij is dat een dure, want dan moet de hele bak er achter weg.

Prijzen weet ik niet, verschilt naar wat voor garage je gaat (beun/dealer/service/etc)

Dat klopt, maar ik weet niet hoe de bestrating bij hun thuis ligt, maar als hier een auto staat te druppen op de dam, hebben we wel iemand boos :jerry

Terug
Naar boven