• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

olieplug afdichting

Maartuh

Post vaak
ik dacht dat ik het hier laatst ergens las, maar misschien dat ik dat gedroomd heb want ik kan het niet meer vinden:

Ik zag af en toe bij mijn olieaftapplug een druppeltje hangen maar ik durf hem niet echt nog vaster aan te draaien.

Doen jullie er meestal wat tussen om lekkage tegen te gaan zoals bij waterleidingen?

Ik ken die teflon tape, maar kan dat tegen warmte en is het aan te raden?

ja die zat er bij mij ook, misschien daar maar es een nieuwe van pakken, kun je die officieel hergebruiken?

Wha der reageren er genoeg :D

je kan die oude ring warm stoken dan kan je hem hergebruiken, maar nieuw is natuurlijk altijd beter

Voor het geld van die ring hoef je het niet te laten. Heb er van de week wel TWEE gekocht bij de Brezan voor maar liefst 60 CENT. :o:o:o

nou.... er zijn 2 soorten koperen ringen...

massieve die mag je in principe gewoon hergebruiken maar idd is de prijs minimaal...

een holle ring(envelop pakking ring) die dichten het beste af maar zijn voor eenmalig gebruik!

Terug
Naar boven