• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Olieverbruik

Da's zeker. Vooral daar ze opgenomen beeldmateriaal als in scène gezet beschouwen.

Ik ben blijkbaar staffer dan Quinten Tarantino.

Ah. Zag je de opnames al ?

DUIDELIJK NU...

QUANDOR ZAG NOG GEEN ENKELE OPNAME EN LAAT ER ZICH ECHTER WEL OVER UIT !!!!!

HOE LEUGENACHTIG EN BEDRIEGLIJK KAN JE ZIJN. :yahoo:

Duidelijk voor zijn medebelievers @matta en co ?

Nee, je zit helaas helemaal fout. Fatsoensnormen, laat mij niet lachten. Kijk nog eens naar wat jullie Wappies de laatste 50 berichten hebben gepost..........

Ik fatsoenlijk blijven? Nee, die kans heb je recentelijk gemist.

Ik doe mijn best mij aan te passen aan jouw niveau. In mijn beleving lukt mij dat vrij aardig, al ben ik nog niet beland in de 'kelder' van bedreigingen en andere verwensingen.

Het wachten is nu nog even op @Wappie1 / Hopsie / jongetje uit de supermarkt. Zodra 'ie thuis is van zijn sjoel of bingo-avond zal hij wel helemaal door het lint gaan en een stuk of 20 berichten gaan posten.

Schelden, is een ding. Simpel inhoudelijke antwoorden / reacties geven is 2. Vandaar dat jullie Wappies al door vele forumusers uitgekotst zijn.

PS nog geen enkele GL(X) te bespeuren tussen de honderden wagens hier. Tja, normaal. Ze staan ook allemaal ter herstelling bij de dealers.

Tja, die mannen moeten ook omzet draaien. Waarom geen enkele reactie op het dubbele profiel van @Wappie2 / Hans Braadworst GLX?

Goedemiddag,

Heb nu precies 1 jaar onze Opel Grandland 1.2 van 2019. Ook deze lust graag olie.

Heb nu in 1 jaar precies 20.0000 km gereden en in totaal bijna 2 liter bij moeten vullen, maar heb het idee dat het nu sneller gaat.

KM stand is nu 144.000

Is hier wat aan te doen. Valt dit nog onder 1 of andere garantie, want dit is niet fijn.

Wie heeft hier verstand van.

André

Avond André,

uit ervaring kan ik spreken dat het inderdaad erger word. Bij mij was het bij een km stand van 120.000km, zo’n 1 liter op de 1500 a 2000km.

De dealer stelde voor om de motor te flushen, dat zou wellicht het olieverbruik doen dalen.

Of het iets oplevert kan ik je helaas niet zeggen, nadat ook nog de motor koelvloeistof ging verbruiken heb ik de auto zsm de deur uit gedaan.

hopelijk komt er een oplossing voor je!

Marcel

de olie schraap ringen gaan vast zitten bij deze motor . das het probleem nr1 kwa olie verbruik .

om dat te verhelpen moet de motor dus open , of zetten ze gelijk een nieuwere erin als je nog garantie hebt .

Terug
Naar boven