• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Olle's corsa combo projectje

Deze heeft al het een en ander geraakt, de onderlip van de voorbumper is stuk, de achterbumper gescheurd en het linker achterpaneel is gedeukt boven de wielkast zoals je op de fotos kan zien. Zal best kunnen dat dit een andere voorbumper is ja.. Mischien dat ik die ook wel in kleur spuit... Mocht ik een gsi voorbumper tegen komen lijkt me dat ook wel wat maar die zijn denk ik wel moeilijk te krijgen

Wat is trouwens de steek van een cobo? Ik heb nog chrome velgen liggen van mn oude 323. (4x100)

Steek is 4x100

ET is 49 origineel.

voor heb je niet al te veel ruimte om van de steek af te wijken.

Bij E49 loopt je met 195breed of breder aan tegen de veerpoot voor.

Bij de weg, zo slecht is ie nog niet eens hoor, mijne heeft ook wel zijn punten:

- Roest op dakkie

- achterdeuren verrot

- roest op de naad achter de linker voordeur

- roest op dorpel rechts achter

- roest op binnenscherm rechtsachter

- door vorige eigenaar opgeknapte stuk is compleet andere kleur.

- mijn lip is ook vervangen voor een nieuwe, maat van me had m eronderuit gereden over een truckband loopvlak op de snelweg.

nieuw was ie ongeveer 60 euro dacht ik, als je m op de sloop zoekt kan je deze alleen van de facelift bumper afhalen van de corsa-B en Combo-B

Willem

Steek is 4x100

ET is 49 origineel.

voor heb je niet al te veel ruimte om van de steek af te wijken.

Bij E49 loopt je met 195breed of breder aan tegen de veerpoot voor.

Bij de weg, zo slecht is ie nog niet eens hoor, mijne heeft ook wel zijn punten:

- Roest op dakkie

- achterdeuren verrot

- roest op de naad achter de linker voordeur

- roest op dorpel rechts achter

- roest op binnenscherm rechtsachter

- door vorige eigenaar opgeknapte stuk is compleet andere kleur.

- mijn lip is ook vervangen voor een nieuwe, maat van me had m eronderuit gereden over een truckband loopvlak op de snelweg.

nieuw was ie ongeveer 60 euro dacht ik, als je m op de sloop zoekt kan je deze alleen van de facelift bumper afhalen van de corsa-B en Combo-B

Willem

Oke dan ga ik daar eens naar kijken. Die velgen zal ik morgen eens passen, gaat krap worden denk ik de et daarvan is 36 dacht ik met 205 breed... Zou wel vet staan denk ik :D

Oke dan ga ik daar eens naar kijken. Die velgen zal ik morgen eens passen, gaat krap worden denk ik de et daarvan is 36 dacht ik met 205 breed... Zou wel vet staan denk ik :D

effe door een kuil rijden, hoor je gauw genoeg of het aanloopt.

zal achter niet aanlopen, voor is de kans wel aanwezig.

Willem

effe door een kuil rijden, hoor je gauw genoeg of het aanloopt.

zal achter niet aanlopen, voor is de kans wel aanwezig.

Willem

helaas dat ronde uitsteeksel tussen de vier bouten (weet even de naam niet) is veel te groot, bij mazdas is dat heel klein dus de velg past niet...

Wel heb ik de voorbumper er af gehad om het zwart te spuiten. Ziet er weer aardig strak uit, nu de rest nopg en een nieuwe achterbumper

helaas dat ronde uitsteeksel tussen de vier bouten (weet even de naam niet) is veel te groot, bij mazdas is dat heel klein dus de velg past niet...

Wel heb ik de voorbumper er af gehad om het zwart te spuiten. Ziet er weer aardig strak uit, nu de rest nopg en een nieuwe achterbumper

Terug
Naar boven