• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ombouw Commodore B 2.8 GS na 24 V

dqp-sammy

Post weinig
Heb vorig jaar deze Commodore B GS 2.8 gekocht in prachtige staat, roestvrij maar met nog en paar klijne dingen niet naa mijn smaak.

2.8 GS automaat, Bj. 73, 153000 km, wolfrace 7 x 14 en 8, 5 x 15, bumpers met buffers van commodore A, GSE vooras, binnen helemal met leer bekleed, motor chrome en K & N filters, kofferbak binnen geheel bekleed en uitgebouwd, ruiten special getint

Roestvrij, bijna nieuwe lak, assen en tank gespoten.

ourcarcollection021.jpg

ourcarcollection022.jpg

ourcarcollection031.jpg

ourcarcollection029.jpg

ourcarcollection030.jpg

ourcarcollection024.jpg

ourcarcollection061.jpg

Heb tussen door en paar dingen naa mijn smaak veranderd.
ourcarcollection105.jpg

15 " voren ipv. 14 " met orgineele commodore naafkappen.

ourcarcollection159.jpg

nog en beetje experimenteeren met de wielen, hier BBS 8 x 17 maar ik denk dat het dewolfrace blijven zijn toch zeldzamer.

Nu gaat het helemal gebeuren.

24 klepper erin, BMW 745 remmen voor, vooras verstevigd,

recaro classic met blauw leer en alcantara, houtinleg vervangen door carbon , raid carbonstuur, 3 " uitlaat

Hier al en paar fotos van de ombouw

Ebayteile756.jpg

Ebayteile757.jpg

MECCClassic037.jpg

verdere fotos in toekomst.

gr. Peter

Motor is eindelijk binnen , alleen nog niet alle chromdelen.

Ebayteile836.jpg

Duurt allemal langer dan verwacht.

De versterkte asdelen zijn ook nog niet terug van yellowstorm racing, moet ze ook nog poedercoaten.

Hoop dat de auto voor de meeting bij romijn klaar is.

Kan het niet afwachten de erste proefrit dit jaar te doen.

Gr. Peter

Motor is eindelijk binnen , alleen nog niet alle chromdelen.

Ebayteile836.jpg

Duurt allemal langer dan verwacht.

De versterkte asdelen zijn ook nog niet terug van yellowstorm racing, moet ze ook nog poedercoaten.

Hoop dat de auto voor de meeting bij romijn klaar is.

Kan het niet afwachten de erste proefrit dit jaar te doen.

Gr. Peter

peter, ik heb gister de foto'''s gezien van tom bismarck die hier was uit duitsland. hij vroeg aan mij of ik wist wat jij in je commo aan het maken was, ik zei voor de grap een 4.0 24v in zn commo(klein vermoeden), toen liet hij de foto'''s zien:o:o:o

ga zo door peter! hoop ook dat hij klaar is de meeting, zou geweldig zijn.:thumbup

peter, ik heb gister de foto'''s gezien van tom bismarck die hier was uit duitsland. hij vroeg aan mij of ik wist wat jij in je commo aan het maken was, ik zei voor de grap een 4.0 24v in zn commo(klein vermoeden), toen liet hij de foto'''s zien:o:o:o

ga zo door peter! hoop ook dat hij klaar is de meeting, zou geweldig zijn.:thumbup

ah nu weet ik wat er gaat gebeuren met dat blok super mooie commo!:wors:wub en gooi die lelijke velgen er maar onderuit die wolfrace staan veel mooier!:thumbup

ah nu weet ik wat er gaat gebeuren met dat blok super mooie commo!:wors:wub en gooi die lelijke velgen er maar onderuit die wolfrace staan veel mooier!:thumbup

Weer en beetje verder omgebouwd.

Nieuwe injectietank, vers gepoedercoat, instelbare panhardstang met uniballs

Afb0205.jpg

omgebouwd op stuurbekrachting en motorruimte nieuw gespoten

Afb0195.jpg

rembekrachtiger en hoofdremcylinder van omega 3.0 24 V en nieuwe bumpers zonder rubberstrip

Afb0208.jpg

De assen zouden volgende week klaar zijn en de laatste chroomdedlen ook dus ik hoop net op tijd klaar te zijn voor de meeting bij romijn.

Het kriebelt al behoorlijk in mijn vingers.

Weer en beetje verder omgebouwd.

Nieuwe injectietank, vers gepoedercoat, instelbare panhardstang met uniballs

Afb0205.jpg

omgebouwd op stuurbekrachting en motorruimte nieuw gespoten

Afb0195.jpg

rembekrachtiger en hoofdremcylinder van omega 3.0 24 V en nieuwe bumpers zonder rubberstrip

Afb0208.jpg

De assen zouden volgende week klaar zijn en de laatste chroomdedlen ook dus ik hoop net op tijd klaar te zijn voor de meeting bij romijn.

Het kriebelt al behoorlijk in mijn vingers.

Terug
Naar boven