Heb vorig jaar deze Commodore B GS 2.8 gekocht in prachtige staat, roestvrij maar met nog en paar klijne dingen niet naa mijn smaak.
2.8 GS automaat, Bj. 73, 153000 km, wolfrace 7 x 14 en 8, 5 x 15, bumpers met buffers van commodore A, GSE vooras, binnen helemal met leer bekleed, motor chrome en K & N filters, kofferbak binnen geheel bekleed en uitgebouwd, ruiten special getint
Roestvrij, bijna nieuwe lak, assen en tank gespoten.
Heb tussen door en paar dingen naa mijn smaak veranderd.
15 " voren ipv. 14 " met orgineele commodore naafkappen.
nog en beetje experimenteeren met de wielen, hier BBS 8 x 17 maar ik denk dat het dewolfrace blijven zijn toch zeldzamer.
Nu gaat het helemal gebeuren.
24 klepper erin, BMW 745 remmen voor, vooras verstevigd,
recaro classic met blauw leer en alcantara, houtinleg vervangen door carbon , raid carbonstuur, 3 " uitlaat
Hier al en paar fotos van de ombouw
verdere fotos in toekomst.
gr. Peter
2.8 GS automaat, Bj. 73, 153000 km, wolfrace 7 x 14 en 8, 5 x 15, bumpers met buffers van commodore A, GSE vooras, binnen helemal met leer bekleed, motor chrome en K & N filters, kofferbak binnen geheel bekleed en uitgebouwd, ruiten special getint
Roestvrij, bijna nieuwe lak, assen en tank gespoten.
Heb tussen door en paar dingen naa mijn smaak veranderd.
15 " voren ipv. 14 " met orgineele commodore naafkappen.
nog en beetje experimenteeren met de wielen, hier BBS 8 x 17 maar ik denk dat het dewolfrace blijven zijn toch zeldzamer.
Nu gaat het helemal gebeuren.
24 klepper erin, BMW 745 remmen voor, vooras verstevigd,
recaro classic met blauw leer en alcantara, houtinleg vervangen door carbon , raid carbonstuur, 3 " uitlaat
Hier al en paar fotos van de ombouw
verdere fotos in toekomst.
gr. Peter