• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ombouw dashboard A2->A3+digitaal

Ik heb de stekker van mijn Corsa B dashboard al los geknipt...Deze heeft geen Blauw gele draad...

Dat is de oliedrukmeter.............Die heb ik dus niet aangesloten. Die komt pas met de 16klepper er bij aangesloten (voor de 8v heb ik momenteel geen goeie adapter voor het oliefilter)

Bij die diesel pak je toch het toerentalsignaal vanaf de dynamo?

En brandstofmeter zit toch ook al in de originele stekker?

Heb mijne nu helemaal aangesloten

origineel gepost door Jambon

Grappig dat dit topic weer naar boven komt!

Zat me namelijk af te vragen of digidash ook aan te passen is voor m'n diesel, en dan zit ik vooral te denken aan de toerenteller en benzinemeter...

Ben benieuwd of iemand dit weet! :angel

Ja dat past en werkt ook, dan moet je even zoeken in de posts van corsacruiser, hij heeft er een handleiding van op het forum gepost.

origineel gepost door freek corsa

origineel gepost door Jambon

Grappig dat dit topic weer naar boven komt!

Zat me namelijk af te vragen of digidash ook aan te passen is voor m'n diesel, en dan zit ik vooral te denken aan de toerenteller en benzinemeter...

Ben benieuwd of iemand dit weet! :angel

Ja dat past en werkt ook, dan moet je even zoeken in de posts van corsacruiser, hij heeft er een handleiding van op het forum gepost.

Heb 't nog niet kunnen vinden, ook niet op z'n website, (waar overigens ook alle bedradingzooi voor benzine ombouw op staat)

KLikkie!!

Zal em wel is ff pm-en...

bedankt voor het aanbod, maar wit is nou net de kleur die we niet zoeken.

we houden om juist grijs voor de old-school look.

iemand nog gecontrolleerd voor de geel blauwe draad?

:hmmz

Terug
Naar boven