• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ombouw naar full option.topik mag gesloten worden!

@Mr.F wrote:Gister er nog geweest, dettje is nog volledig compleet.

hoe is de staat van de voorschermen (staal en lak), en van de achterklep?

ik zit er aan te denken om volgende week zaterdag die kant op te gaan,

maar moet het wel de moeite lonen gezien de 171 kilometer enkele reis!

ik ga m vd week even bellen maar met wat achtergrond info belt wat makkelijker!

@JvV wrote:@frenkie wrote:ben alleen nog aant denken of ik er de anologe klok in zet ( 250km ) was ook een optie.

en koplamp sproeier, en wisser..

en meschien klapraampjes van achter erin, maar weet niet of dat ook echt een orginele optie was van?

Klapraampjes waren geen optie die zijn van een Daewoo Nexia. De koplampsproeiers waren ook geen opties van een Champion die zaten standaard op Kadettjes uit de UK. En de analoge klok was ook geen optie die waren alleen geleverd op de Kadett 16 kleppers en 20XE voor de Champion.

jasper. bedankt voor de goede info.

weer wat bijgeleerd.

ik heb hier een tijdschrifd liggen van (auto selekt) uit 1984 en daar staat een verslag in over de eerste kadett GSI en daar zitten wel de klapraampjes in..

ze zijn dus ook ooit geleverd voor de E kadett.

@JvV wrote:@frenkie wrote:ben alleen nog aant denken of ik er de anologe klok in zet ( 250km ) was ook een optie.

en koplamp sproeier, en wisser..

en meschien klapraampjes van achter erin, maar weet niet of dat ook echt een orginele optie was van?

Klapraampjes waren geen optie die zijn van een Daewoo Nexia. De koplampsproeiers waren ook geen opties van een Champion die zaten standaard op Kadettjes uit de UK. En de analoge klok was ook geen optie die waren alleen geleverd op de Kadett 16 kleppers en 20XE voor de Champion.

jasper. bedankt voor de goede info.

weer wat bijgeleerd.

ik heb hier een tijdschrifd liggen van (auto selekt) uit 1984 en daar staat een verslag in over de eerste kadett GSI en daar zitten wel de klapraampjes in..

ze zijn dus ook ooit geleverd voor de E kadett.

die heb ik nog... hoeveel wil je er hebben ;)

kan het toch niet laten om lekker naar en cd,tje te luisteren.

de radio zit er gewoon los in, dus binnen 5 seconden zit de orginele er toch zo weer in ;)

die heb ik nog... hoeveel wil je er hebben ;)

de radio zit er gewoon los in, dus binnen 5 seconden zit de orginele er toch zo weer in ;)

Ben al voorzien Frenk,zelfde setje met pas,doosje en boekje. miste m alleen op de foto :hmmz

Maar misschien dat Bordeaux Beauty er nog eentje wil ? :D ? Blijft origineel he ?

En dan gewoon een cassette adaptortje van 5 euro ertussen en je kunt je ipod zo leegrammelen !!

Ben al voorzien Frenk,zelfde setje met pas,doosje en boekje. miste m alleen op de foto :hmmz

Maar misschien dat Bordeaux Beauty er nog eentje wil ? :D ? Blijft origineel he ?

En dan gewoon een cassette adaptortje van 5 euro ertussen en je kunt je ipod zo leegrammelen !!

@frenkie wrote:die heb ik nog... hoeveel wil je er hebben ;)

ik zoek zo ie zo nog zo'n doosje!

misschien ook nog wel een compleet setje voor in de zwarte!!

ik had trouwens je bericht wel gekregen maar is niet te lezen, zou je m nog een keer willen verzenden?

gr

@frenkie wrote:die heb ik nog... hoeveel wil je er hebben ;)

ik zoek zo ie zo nog zo'n doosje!

misschien ook nog wel een compleet setje voor in de zwarte!!

ik had trouwens je bericht wel gekregen maar is niet te lezen, zou je m nog een keer willen verzenden?

gr

de electrische ramen werken inmiddels perfect, ze liepen nogal stroef maar dat heb ik goed weten te verhelpen.

de spiegels zijn ook aangesloten, maar deze kan ik nog niet testen omdat ik de schakelaar nog mis.

ook de koplampen gaan netjes omhoog en omlaag.

het stuurhuis wacht ik nog even mee want dit is niet in een avondje te doen,

en aangezien ik op t moment de champ als daily gebruik mag het niet mis gaan.

nu mn zoektocht voortzetten naar:

schakelaar spiegels (misschien de jouwe vince???? :hmmz )

Boordcomputer 16v

electrische antenne

stoelverwarming (misschien naar zeeland zaterdag)

hoofdsteunen achterbank (uit de stoelen uit zeeland??)

wie o wie!!

de electrische ramen werken inmiddels perfect, ze liepen nogal stroef maar dat heb ik goed weten te verhelpen.

de spiegels zijn ook aangesloten, maar deze kan ik nog niet testen omdat ik de schakelaar nog mis.

ook de koplampen gaan netjes omhoog en omlaag.

het stuurhuis wacht ik nog even mee want dit is niet in een avondje te doen,

en aangezien ik op t moment de champ als daily gebruik mag het niet mis gaan.

nu mn zoektocht voortzetten naar:

schakelaar spiegels (misschien de jouwe vince???? :hmmz )

Boordcomputer 16v

electrische antenne

stoelverwarming (misschien naar zeeland zaterdag)

hoofdsteunen achterbank (uit de stoelen uit zeeland??)

wie o wie!!

als hij is zoals ik denk dat ie is, heb ik daar wel zo'n leuk ritje voor over!

eerst donderdag maar eens bellen!!

moet maar eens voorzichtig voorstellen om de klep te ruilen aangezien het een beetje krap is als ik de schermen ook meeneem! :angel

Terug
Naar boven