• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Omdat jullie het zo graag willen: het show your PUSSY topic

klopt,

maar anderzijds bedenk ik me dat ze voor het zelfde geld ten prooi kunnen vallen van ander wild, of jagers, of weet ik wat..

ja tuurlijk gaat er dan wel iet wat een rotgevoel door me heen..

maar dingen komen en gaan,

zo ist ook bij mensen..

Daar heb je wel ook wel weer gelijk in Emiel.

Tuurlijk kan de natuur ook een einde maken aan het leven van dieren (&mensen) levens, maar als eerder genoemde plat gereden worden door een stel wielen, of de hersenpan verbrijzeld word door een autobumper, staat dat ver van de natuur af.

Ik ben echt geen geitenwollen sok of Green Peace member, maar als het veilig is, voor mij en andere weggebruikers en verkeersituatie het toelaat, zal ik ten alle tijd stoppen voor dieren.

Tuurlijk en je kan het ook niet altijd voor zien of voorkomen, maar kan me nog momenten voor de geest halen dat ik in een voorjaar 's ochtends op weg was, op een 50 km weg hier in de buurt en dan een wat gelige platte vlekken op de weg passeer in rood gehuld,op een rijbaan met een zoekende moeder eend in de kant er naast met 2 overgebleven pijltjes, die dus net dood gereden waren. Weet natuurlijk niet wat er precies gebeurt is en hoe de verkeersomstandigheden waren.

Aan de andere kant heb wel is verhalen gehoord van mensen die achter iemand reden, of iemand zagen, die met opzet de auto de kant/berm ff in stuurde om ff wat dieren als eenden, ganzen, zwanen nog ff mee te pakken die in de graskant zaten.. :wtf :fy1

Hoe ziek ben je dan. Maar ja, dat zal je altijd houden dat soort mensen (zwaar gestoorde) op de wereld.

Wat Jerremy zegt, als de situatie het toelaat zal ik zeker uitwijken/remmen/stoppen voor dieren..

Maar je moet altijd de verkeersveiligheid in de gaten houden..

Wanneer je zomaar op je rem stampt kan je behoorlijk gevaarlijke situaties creeeren.

Mensen die met opzet dieren plat rijden vind ik gestoort en mogen wat mij betreft een spuitje.. Dan ben je hardstikke gek.

Eigenlijk gaan we best wel offtopic! :o

origineel gepost door max

voor de mensen met katten behoort dit toch bekende kost te zijn :)

Vooral de filmjes zijn meesterlijk!!

Haha, idd fantastisch !! :D :thumbup

origineel gepost door OpelRoos

Wat Jerremy zegt, als de situatie het toelaat zal ik zeker uitwijken/remmen/stoppen voor dieren..

Maar je moet altijd de verkeersveiligheid in de gaten houden..

Wanneer je zomaar op je rem stampt kan je behoorlijk gevaarlijke situaties creeeren.

Mensen die met opzet dieren plat rijden vind ik gestoort en mogen wat mij betreft een spuitje.. Dan ben je hardstikke gek.

Eigenlijk gaan we best wel offtopic! :o

Ja idd. wat je zegt, als verkeer toe laat..

Jah, heb een hekel aan dieren-beulen ook :fy1

Maar idd. aardig -offtopic zo onderhand.

Excuses..

16-9-2007013.jpg

KIEKERTvectra-A006.jpg

Vandaag naar dierenarts geweest met deze ouwe...

omdat ze overal bijna tegenaan liep...

en wat ik al verwachte, ze ziet bijna niks meer en hoort evenmin goed...

Maar verders kern gezond!!!

Willem

zo'n geintje heeft de ouwe rooie kater van ons ook (is met me zussie meegegaan toen ze ging samenwonen in Den helder).

gezwel gehad aan 1 oog, dus die is eruit gehaald, en met t andere oog ziet ie geen diepte meer.

beessie was opeens 3 dagen van huis, bleek ie aan het eind van de straat by mensen op het schuurtje te zitten, maar durfde niet naar beneden te springen. die vrouw al geprobeerd te lokken maar hij bleef maar daar.

roept me zussie m onderaan de schuur, springt ie zo in d'r armen:P

nu mag ie niet verder als de achtertuin.:)

Onze kat en poes....:P

We hadden er ook ooit eens een hond bij, kon prima met elkaar.

Ze zijn gigantich lui....elke aaf liggen ze op de zelfde plek....

Ze hebben allebei een gigantische vetpens.

Die zwarte vind het zelfs lekker als je wat ruig met m omgaat :o

Afb0042.jpg

Afb0052.jpg

en nog 1x die sm kat

Afb0062.jpg

origineel gepost door manta11

is mantamafkees01 toevallig rammstein luisteraar wegens de naam till van zijn kat?

:hmmz

Grote fan zelfs. En groot bewonderaar van Till Lindemann. Wat een entertainer is die man. :wors

Dus ik ben d'r vanavond ook bij in Arnhem. Ik ben zo zenuwachtig als een klein kind op pakjesavond. Tering wat heb ik een zin in vanavond! :P:thumbup

Beetje jaloers ben ik wel hoor! Rammstein lijkt me érg gaaf eens live te zien!

En Till (je kat) is een enorm mooi beest! Die zwart-witte tekening :wub

Terug
Naar boven