• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

omega 3000/voorstellen

omegaaracer

Post weinig
hallo mensen,

mijn naam is sten blokker.

en ik heb sinds een half jaar een opel omega 3000..(helaas met de bekende opelkwaaltjes.) maargoed ik ben zelf automonteur dus dat komt wel goed:)

helaas heb ik vorige week de pech gehad dat de brug waar mn auto op stond in elkaar zakte..:S vraag me niet hoe of waardoor die brug inzakte. want dat weten we zelf ook niet.. het is in iedergeval gebeurt..:S

maargoed de schade aan mn auto is nu als volgt:

mn voorbumper is in tween gebroken en mn brandstof tank+de brandstofpomp is stuk..

Welkom hier op het forum, en succes met het herstel van de Omega 3000 :wors

Wij zijn ook gek op :kewlpics van je Omega

de brandstoftank schijnt van meerdere types het zelfde te wezen..dus dat zal het probleem niet echt worden.. alleen die voorbumber..:(

he omega raacer. van harte welkom hier, en wie love:kewlpics zeker van een 3000. maar wel ontzetten balen dat dit gebeurd is met je omega. weet je zeker dat je door de klap niet meer schade hebt?gr,martijn

nee het is bij die schade gebleven want de auto lag compleet op zn voorbumper/dwarsbalk en de brandstoftank.. precies bij de brandstof pomp:(

ik ga vanaaf even kijken of er nog iets te redden valt van de brandstofpomp maar als ik de tank zelf zo zie denk ik van niet..:S

dus als iemand nog een goede brandstoftank heeft liggen,laat maar wat horen

bedankt:) het begint alweer aardig op te schieten hoor:) de brandstof pomp heb ik alweer aan de gang gekregen.. en de brandstof tank heeft ook alweer beetje zn oude vorm terug..

hmmz..:S ik ben niet zo pc technisch.. vind het al een hele prestatie van mezelf.. om hierzo op te komen.. maargoed.. wie weet lukt het me ooit nog eens om een fototje te plaatsen..:P

vervolgens klik je op Browse en kan je in je afbeeldingen gaan zoeken welke foto je wil uploaden.

Als hij klaar is kopieer je gewoon de link met je rechter muisknop en zet em hiero neer en dan kunnen wij de foto's zien:thumbup

mischien een beetje domme vraag..maar heeft iemand enig id waar de computer onder de bestuurders stoel voor dient??

en naast mn koppelings pedaal heb ik ook nog een hele bundel afgetapte stekkers los hangen..

origineel gepost door omegaaracer

ok, dan zal ik overmorgen ff wat fotos gaan maken en kijken of het me lukt..

Overmorgen is ook goed maar het leukst is, vandaag nog.

O ja welkom op het forum

Gr. Ronald

mischien een beetje domme vraag..maar heeft iemand enig id waar de computer onder de bestuurders stoel voor dient??

en naast mn koppelings pedaal heb ik ook nog een hele bundel afgetapte stekkers los hangen..

Onder de stoel is als goed is, maar weet het niet 100% voor de abs en de andere stekkers zijn diagnose stekkers voor het uitlezen.

haha:P maarja dat gaat zo lastig hea.. als je de auto niet bij de deur hebt staan;)

Ja het het is ook al donker. Dan overmorgen maar.:D

Terug
Naar boven