• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Omega a station. project.

@center.

Mooie omega. zit er nog goed uit.

Ja mijn waterpomp die lekt en mijn V-riem piept die moet vevangen worden.

maar ik wist niet dat het ketting was. al had ik dat wel al gedacht. :P

haha

@ patrick.

Ahh leuk . maar ik denk dat ik hem gewoon origeneel hou maar dat zie ik nog wel wat ik nog mee doe.

ben momenteel bezig met de uitlaat en de rest strak te maken. daarna komen de bumpers.

Maar ik heb het geld even er niet voor . Want mijn corsa staat nu even op de bokjes en die maar weer oppe straat krijgen.

Hee een vraagje

Mijn waterpomp lekt.

Kan ik dan het beste een nieuwe halen of deze reviseren ???

en waar kan ik hem dan het goedkoopst halen ??

Hee een vraagje

Mijn waterpomp lekt.

Kan ik dan het beste een nieuwe halen of deze reviseren ???

en waar kan ik hem dan het goedkoopst halen ??

[rquote=1833936&tid=139687&author=BlackSapphire]denk beter een nieuwe halen.kost ook niet zo veel ;)

ene succes met je project ;)[/rquote]

Ik had er eentje gevonden maar die koste al snel 120 euro.

En als student kan dat niet altijd missen.

[rquote=1833936&tid=139687&author=BlackSapphire]denk beter een nieuwe halen.kost ook niet zo veel ;)

En als student kan dat niet altijd missen.

kost niet zoveel? Die kosten voor een 2,6 een aardige duit.

Je hebt ook multiriem neem ik aan? Dan kun je een waterpomp van een V snaar pakken want je kunt de boel overzetten met 3 bouten maar ik raad je aan om gewoon 1 van een multiriem te kopen omdat die toch harder pompt en sterker zijn.

Ik heb een tidje terug de waterpomp vervangen en kon hem nergens krijgen voor multiriem behalve bij de dealer. Daar koste hij mij met korting 200 euro :swear

Succes

kost niet zoveel? Die kosten voor een 2,6 een aardige duit.

Je hebt ook multiriem neem ik aan? Dan kun je een waterpomp van een V snaar pakken want je kunt de boel overzetten met 3 bouten maar ik raad je aan om gewoon 1 van een multiriem te kopen omdat die toch harder pompt en sterker zijn.

Ik heb een tidje terug de waterpomp vervangen en kon hem nergens krijgen voor multiriem behalve bij de dealer. Daar koste hij mij met korting 200 euro :swear

Succes

[rquote=1833958&tid=139687&author=Bupke][rquote=1833936&tid=139687&author=BlackSapphire]denk beter een nieuwe halen.kost ook niet zo veel ;)

En als student kan dat niet altijd missen. [/rquote]

weet ik ben ook student ;)

[rquote=1833958&tid=139687&author=Bupke][rquote=1833936&tid=139687&author=BlackSapphire]denk beter een nieuwe halen.kost ook niet zo veel ;)

En als student kan dat niet altijd missen. [/rquote]

weet ik ben ook student ;)

[rquote=1834359&tid=139687&author=kadettje-89]hey bupke is het een diamond of niet.de ex van mn ma heeft er ook 1 gehad ik dacht fd dh** ofzo iets.suc6 met je project[/rquote]

Neej het is geen diamond.

Het is een GLS. staat op de zijkant. dankjewel

[rquote=1834359&tid=139687&author=kadettje-89]hey bupke is het een diamond of niet.de ex van mn ma heeft er ook 1 gehad ik dacht fd dh** ofzo iets.suc6 met je project[/rquote]

Neej het is geen diamond.

Het is een GLS. staat op de zijkant. dankjewel

[rquote=1834165&tid=139687&author=center]kost niet zoveel? Die kosten voor een 2,6 een aardige duit.

Succes[/rquote]

Dankje wel voor je hulp

ik hou jullie op de hoogte.

[rquote=1834165&tid=139687&author=center]kost niet zoveel? Die kosten voor een 2,6 een aardige duit.

Succes[/rquote]

Dankje wel voor je hulp

ik hou jullie op de hoogte.

Hee hallo.

Ik ben gisteren na dat ik hoorde dat mijn onderdelen voor mijn corsa er nog niet waren ben ik maar verder gegaan aan mijn omega.

Het dak is geschuurd en de rechter zijkant ook bijna.

Het ziet er al goed uit.

Ik zal binne kort foto's maken.

Hee hallo.

Ik ben gisteren na dat ik hoorde dat mijn onderdelen voor mijn corsa er nog niet waren ben ik maar verder gegaan aan mijn omega.

Het dak is geschuurd en de rechter zijkant ook bijna.

Het ziet er al goed uit.

Ik zal binne kort foto's maken.

Hee een vraagje

Weet iemand hoe ik de stootstrips aan de zijkant van de deuren kan demonteren???

Zit dat vast geklikt of geschroeft???

alvast bedankt

Terug
Naar boven