Hoi forum genoten!
Inmiddels rij ik alweer een jaartje met plezier in mijn zwarte Omega B2 2.2 uit 2000 rond. Een paar keer op dit forum gepost (met foto's!).
Na een jaartje rijden wordt de waslijst van irritante probleempjes mij te lang. Toch niet zo een degelijke auto de Omega?
Hierbij een lijstje van dingen die ik aan mijn omega heb. Graag tips want ik wil mijn Omega de komende maanden weer in een tiptop conditie brengen.
Dit is er allemaal mis(in volgorde van irritatie!):
- Signalering remvoeringen op de display, mijn remblokken hebben nog voldoende dikte??? Auto remt perfect!!;
- Sensor onder het koelwaterreservoir werkt niet, dus ook hier een alarm op het display;
- Tik aan de linkerkant van de auto(onderin) als ik rem of over hobbel ga;
- Scharnier van de bezineklep aan één kant afgebroken;
- Hoogte verstelling van de rechtergordel afgebroken;
- Dekselhendel van de middenarmsteun is afgebroken (thank god voor Ducktape!);
- Roestwaasje onder het rubber van het achterraam.
Tips?
Inmiddels rij ik alweer een jaartje met plezier in mijn zwarte Omega B2 2.2 uit 2000 rond. Een paar keer op dit forum gepost (met foto's!).
Na een jaartje rijden wordt de waslijst van irritante probleempjes mij te lang. Toch niet zo een degelijke auto de Omega?
Hierbij een lijstje van dingen die ik aan mijn omega heb. Graag tips want ik wil mijn Omega de komende maanden weer in een tiptop conditie brengen.
Dit is er allemaal mis(in volgorde van irritatie!):
- Signalering remvoeringen op de display, mijn remblokken hebben nog voldoende dikte??? Auto remt perfect!!;
- Sensor onder het koelwaterreservoir werkt niet, dus ook hier een alarm op het display;
- Tik aan de linkerkant van de auto(onderin) als ik rem of over hobbel ga;
- Scharnier van de bezineklep aan één kant afgebroken;
- Hoogte verstelling van de rechtergordel afgebroken;
- Dekselhendel van de middenarmsteun is afgebroken (thank god voor Ducktape!);
- Roestwaasje onder het rubber van het achterraam.
Tips?