• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

omega gered na A nu een B mv6 heeft weer APK

syl-astra

Post vaak
zag hem al een tijdje staan bij de sloop

en vond het zonde dat hij de pers in zou gaan met de tijd

dus mijn zwager maar even gek gemaakt voor de omega

zit wel wat werk aan maar niet eens zo heel veel

dorpels zijn nog hard alleen achter bij de bumper zit wat las werk

remblokken voor waren op dus vandaag maar begonnen met de remmen

schijven ff op de draai bank want zat een buult roest op van het stil staan

hier ff een paar pics van de A

Gaaf man !! een dikke A2 Caravan king:

Wat voor een uitvoering is het ? zie hoofdsteunen achterin ! da's i.i.g goed :angel

Groets,

Sjors

is een c2one met handbak

verder niet veel extras

zelfs de achter schokbrekers met hoogte regeling zitten er op en werken ook

CV moet ik ook nog even naar kijken want die wil soms niet open gaan:P

Ziet er mooi uit man, vwb die cv een beetje wd 40 op de scharnieren en aansluitingen

in de deur en het werkt weer.( hopelijk , had ik ook bij mijn oude A)

Gefeliciteerd!! Wordt nog druk met de Classic's :agent :thumbup

origineel gepost door Sjors-V6

Gaaf man !! een dikke A2 Caravan king:

Wat voor een uitvoering is het ? zie hoofdsteunen achterin ! da's i.i.g goed :angel

Groets,

Sjors

Ik heb een Travel, die heeft het ook. Was het niet standaard ?? :P

Gr.

Volgens mij hadden alle a2's op de gl na hoofsteunen achter(?). Leuk ding, ook met die bumpers in andere kleur. Zonde dat mensen gewoon goeie auto's zo wegdoen eigenlijk. Ik snap dat je als je een andere hebt er op een gegeven moment vanaf moet maar dit is toch een geweldig ding zo. Moeten eigenlijk een soort Opel asiel gaan inrichten waar mensen dat soort auto's in kunnen leveren, kunnen we ze stallen of gebruiken voor onderdelen.

Mijn auto zou ook in de sloop gaan, maar heb 'm ook gered. Heb hem nu al een half jaar en nog steeds prima :thumbup

Gr.

origineel gepost door Astraman

Volgens mij hadden alle a2's op de gl na hoofsteunen achter(?). Leuk ding, ook met die bumpers in andere kleur. Zonde dat mensen gewoon goeie auto's zo wegdoen eigenlijk. Ik snap dat je als je een andere hebt er op een gegeven moment vanaf moet maar dit is toch een geweldig ding zo. Moeten eigenlijk een soort Opel asiel gaan inrichten waar mensen dat soort auto's in kunnen leveren, kunnen we ze stallen of gebruiken voor onderdelen.

Bijna ! de LS had geen hoofdsteunen achter, de GL wél king: en de idd Travel, en alles wat daar boven zit uiteraard ook.

Ow jah, LS, haha, twijfelde al, ja de vectra A2 had je dat wel idd, de GL zonder GLS CD CDX GT en Turbo met. :D

origineel gepost door Astraman

Zonde dat mensen gewoon goeie auto's zo wegdoen eigenlijk. Ik snap dat je als je een andere hebt er op een gegeven moment vanaf moet maar dit is toch een geweldig ding zo. Moeten eigenlijk een soort Opel asiel gaan inrichten waar mensen dat soort auto's in kunnen leveren, kunnen we ze stallen of gebruiken voor onderdelen.

zal een slooppremie auto zijn, denk ik

mooie wagen i.i.g. :thumbup

ja mijn zwager rijd er nu mee en vind het helemaal super

vooral met 3 kinderen:P

ik heb onder tussen een ander ding voor de deur staan

ook weer gered van de ondergang

een omega b mv6

gekocht voor 500 euro bij een kleine garage

de man van de garage zag het zelf niet zitten om hem te maken

was hem te veel werk

koppaking ligt er uit maar word vervangen nu

en ook de ander delen van de motor zoals oliekoeler en keeringen

ja dá's een mooie!! heeft heel lang op marktplaats gestaan (voor export of zo stond erbij..) mooie kleur ook ! en een Pre Facelift king:

ja klopt komt van marktplaats

was voor mij maar een paar kilometer van huis af

maar voor dat geld kon ik hem niet laten staan

en hij werd ook nog gebracht door de oude man van de garage :D

Mooi dat deze eindelijk weer voorzien is van een eigenaar die er tijd en moeite in wilt stoppen. Ziet er goed uit, met de juiste aandacht heb je er vast een fijne Omega aan. :)

Terug
Naar boven