• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

omega kaduuk

hallo nou het was me het dagje wel gisteren heb me uitlaat stuk eind demper afgebroken me vooras kapot allebei de koppakkingen kapot wat inhoud dat de motor eruit moet en alles vervangen moet worden distrubutie riem spanrollen kopeen afvlakken etc etc plus me klepdeksel pakkingen zijn kapot dus totaal plaatje om en nabij de 5000 euro dus ik denk dat ik hoe moeilijk het ook is het beestje in laat slapen :cry:cry:cry:cry

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe

jezus zeg:o Hert zit niet mee.

Weet niet hoe handig je bent, maar als je het zelf doet is het een stuk goedkoper.

Gr Jack

heb 2 linkerhanden als het op auto's aankomt weet alleen hoe je moet starten olie bij moet vullen en moet rijden

oh das foute boel allemaal:-( zou idd mooi zijn als je hem op kan knappen met wat hulp

hoop voor je dat het allemaal voor elkaar kan krijgen en wens je dan ook veel succes ermee

Gr kevin

origineel gepost door CarloAstra

wil je best helpen, heb je een u2u gestuurd. heb me schuur ook dicht bij jou in de buurt.

bedankt voor het aanbod maar hij is al afgesleept na de sloop maar ik hou je in gedachten voor als ik wat heb met me nieuwe wagen

origineel gepost door Nitrofreak

oh das foute boel allemaal:-( zou idd mooi zijn als je hem op kan knappen met wat hulp

hoop voor je dat het allemaal voor elkaar kan krijgen en wens je dan ook veel succes ermee

Gr kevin

dank je wel

Zodan, daar heb je ook niet lang over nagedacht!

Je krijgt er geen ruk voor terug man, misschien hadden hier nog wel wat mensen geweest die de jouwe over wilde nemen voor de onderdelen.

Maar ja weg =weg.

zonde

gr,

Aart

Terug
Naar boven