• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Omega spiegel dimt niet! Help..

UK is wat dat betreft wel goedkoper in onderdelen, echter kunnen de verzendkosten wel hoger uitvallen.

Royal Mail is daar erg duur.

UPS en DHL bv zijn wel goedkoper, maar zitten niet overal tov Royal Mail die in elk gehucht zit.

UK is wat dat betreft wel goedkoper in onderdelen, echter kunnen de verzendkosten wel hoger uitvallen.

UPS en DHL bv zijn wel goedkoper, maar zitten niet overal tov Royal Mail die in elk gehucht zit.

@sw_reijnders wrote:UK is wat dat betreft wel goedkoper in onderdelen, echter kunnen de verzendkosten wel hoger uitvallen.

Alleen sommige onderdelen niet he Bas ;)

Bedankt Sander , ga is even op onderzoek uit :thumb

@sw_reijnders wrote:UK is wat dat betreft wel goedkoper in onderdelen, echter kunnen de verzendkosten wel hoger uitvallen.

Alleen sommige onderdelen niet he Bas ;)

Bedankt Sander , ga is even op onderzoek uit :thumb

je kunt ook gewoon een dimmende binnenspiegel van een BMW serie erop zitten, dat heb ik gedaan

5 euries van de sloop, drie draadjes zitten erop

paars wit - plus na contact

geel blaauw - achteruitrijlicht

bruin oranje - massa

alleen orginele voetje moet je ffies zo doorslijpen dat je bevestiging voor op de ruit houdt en die lijm je met twee componenten lijm op de arm van de BMW spiegel..

terug klikken op het raam en klaar is kees

DSC04106.jpg

zo ziet dat eruit

DSC04109.jpg

Orginele klemmetje moet je erop lijmen

DSC04111.jpg

draden aan het stekkertje wegwerken boven de dakhemel

DSC04108.jpg

bevestigen en terug klikken

DSC04119.jpg

om het af te maken kun je het kapje nog mooi slijpen en die er ook nog omheen klikken

DSC04107.jpg

en voila een auto dimmende binnenspiegel van BMW..

goedkoop en simpel

groeten

jelmer

je kunt ook gewoon een dimmende binnenspiegel van een BMW serie erop zitten, dat heb ik gedaan

5 euries van de sloop, drie draadjes zitten erop

paars wit - plus na contact

geel blaauw - achteruitrijlicht

bruin oranje - massa

alleen orginele voetje moet je ffies zo doorslijpen dat je bevestiging voor op de ruit houdt en die lijm je met twee componenten lijm op de arm van de BMW spiegel..

terug klikken op het raam en klaar is kees

DSC04106.jpg

zo ziet dat eruit

DSC04109.jpg

Orginele klemmetje moet je erop lijmen

DSC04111.jpg

draden aan het stekkertje wegwerken boven de dakhemel

DSC04108.jpg

bevestigen en terug klikken

DSC04119.jpg

om het af te maken kun je het kapje nog mooi slijpen en die er ook nog omheen klikken

DSC04107.jpg

en voila een auto dimmende binnenspiegel van BMW..

goedkoop en simpel

groeten

jelmer

Maar als je je interrieur verlichting aandoet dan dimt die niet (a)! Kan je denk ik wel doen door ook interieur verlichting eventjes te lussen naar achteruit rij verlchting draad van de spiegel. Hier moeten dan wel diodes tussen om geen kortsluiting te krijgen tussen interrieur verlichting en achteruitrijdverlichting!

Wel mooi gedaan.

Zo zit de omega spiegel bij mij:

IMG_0657.jpg

Maar als je je interrieur verlichting aandoet dan dimt die niet (a)! Kan je denk ik wel doen door ook interieur verlichting eventjes te lussen naar achteruit rij verlchting draad van de spiegel. Hier moeten dan wel diodes tussen om geen kortsluiting te krijgen tussen interrieur verlichting en achteruitrijdverlichting!

Wel mooi gedaan.

Zo zit de omega spiegel bij mij:

IMG_0657.jpg

ja die van jou met die omega spiegel zit mooier, maar die waren allemaal al uitverkocht op marktplaats etc.. hahaha vandaar deze goedkope oplossing

ik woon in apeldoorn, daar heb ik hem bij musse vandaan, maar ik had em gratis van de sloop (:angel omdat ik er zovaak kom)

maar voor mijn broer heb ik hem uit zwolle die was 5 euro..

ja misschien even doorlussen

maar zou hij niet dimmen van het intrieur licht als het donker buiten is? denk het wel toch?

thnx!

ja die van jou met die omega spiegel zit mooier, maar die waren allemaal al uitverkocht op marktplaats etc.. hahaha vandaar deze goedkope oplossing

ik woon in apeldoorn, daar heb ik hem bij musse vandaan, maar ik had em gratis van de sloop (:angel omdat ik er zovaak kom)

maar voor mijn broer heb ik hem uit zwolle die was 5 euro..

ja misschien even doorlussen

maar zou hij niet dimmen van het intrieur licht als het donker buiten is? denk het wel toch?

thnx!

Terug
Naar boven