• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

omega versus ascona b

giannib

Post weinig
hallo

weet iemand of de motor en boite van een omega a 2.0/1.8 zonder al te veel problemen in een ascona b passen?

heb assen van een 1.2 en een 1.6 liggen van de ascona b

alvast merci

denkt dat die de R25 een wat te grote versnellingsbak is voor een tunnel van een B ascona, het is wel eerder gedaan maar heeft wel wat aanpaswerk nodig.

denkt dat die de R25 een wat te grote versnellingsbak is voor een tunnel van een B ascona, het is wel eerder gedaan maar heeft wel wat aanpaswerk nodig.

geloof dat rekord 1.8 wel een getrag 240 heeft, maar dus ook weer prijzig.

anders moet je even in het topic van remo kijken hier op het forum, hij heeft geloof ik wel een R25 achter zijn C20LET zitten in een B ascona, dus hij kan je zo vertellen wat er aangepast moet worden.

U vraagt,wij draaien......

De r25 is inderdaat dikker en vooral hoger,Ik heb een flink deel moeten wegslijpen.

Bij mij hangen motor en bak zo goed als recht.Kijk anders ff in mijn topic remo's ascona B C20LET.

daar staan ook foto's hoe of wat.als je nog vragen erover hebt hoor ik het graag van je.

sterkte ermee.mvgr Remo

geloof dat rekord 1.8 wel een getrag 240 heeft, maar dus ook weer prijzig.

anders moet je even in het topic van remo kijken hier op het forum, hij heeft geloof ik wel een R25 achter zijn C20LET zitten in een B ascona, dus hij kan je zo vertellen wat er aangepast moet worden.

U vraagt,wij draaien......

De r25 is inderdaat dikker en vooral hoger,Ik heb een flink deel moeten wegslijpen.

Bij mij hangen motor en bak zo goed als recht.Kijk anders ff in mijn topic remo's ascona B C20LET.

daar staan ook foto's hoe of wat.als je nog vragen erover hebt hoor ik het graag van je.

sterkte ermee.mvgr Remo

Terug
Naar boven