• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

onderblok z20xer/x20xer gelijk aan x20xev??

heb klasen een mailtje gestuurd of de onderblokken hetzelfde zijn.hoop daar wat slimmer van te worden...

De onderdeelnummers zijn in elk geval anders. En dat houdt meestal in dat er in ieder geval iets (evt kleins) anders is aan het onderdeel.

De onderdeelnummers zijn in elk geval anders. En dat houdt meestal in dat er in ieder geval iets (evt kleins) anders is aan het onderdeel.

maar het is toch van de zotte dat de OPEL-dealers het niet weten (of willen uitzoeken :fy1 )

en klasen wilde er ook niks over kwijt,maar dat was te verwachten.....

maar het is toch van de zotte dat de OPEL-dealers het niet weten (of willen uitzoeken :fy1 )

en klasen wilde er ook niks over kwijt,maar dat was te verwachten.....

Jongens het is geen Z20LEX maar Z20LEx of te wel alles met Z20LE en dan met eindletter T L R H is gewoon een samen vatting van alle Z20LE T,R,H,L

Jongens het is geen Z20LEX maar Z20LEx of te wel alles met Z20LE en dan met eindletter T L R H is gewoon een samen vatting van alle Z20LE T,R,H,L

een H onderblok is wel degelijk anders, net als een paar andere onderdelen ( buiten de turbo,die is zoiezo anders )

ik weet wel dat een x20xev ook prima op een x20xer programma loopt, en dan ook gewoon t xer vermogen levert

nieuwere turbo blokken ben ik niet zo in thuis

een H onderblok is wel degelijk anders, net als een paar andere onderdelen ( buiten de turbo,die is zoiezo anders )

ik weet wel dat een x20xev ook prima op een x20xer programma loopt, en dan ook gewoon t xer vermogen levert

nieuwere turbo blokken ben ik niet zo in thuis

[rquote=1897859&tid=143557&author=TRPower]een H onderblok is wel degelijk anders, net als een paar andere onderdelen ( buiten de turbo,die is zoiezo anders )

nieuwere turbo blokken ben ik niet zo in thuis[/rquote]

Wie vraagt er iets over een H blok? :S

Een X20XEV gaat nooit 160pk leveren als ie alleen op XER ECU loopt. Daar durf ik mn schoen voor op te eten.

[rquote=1897859&tid=143557&author=TRPower]een H onderblok is wel degelijk anders, net als een paar andere onderdelen ( buiten de turbo,die is zoiezo anders )

nieuwere turbo blokken ben ik niet zo in thuis[/rquote]

Wie vraagt er iets over een H blok? :S

Een X20XEV gaat nooit 160pk leveren als ie alleen op XER ECU loopt. Daar durf ik mn schoen voor op te eten.

[rquote=1897815&tid=143557&author=zetos]Jongens het is geen Z20LEX maar Z20LEx of te wel alles met Z20LE en dan met eindletter T L R H is gewoon een samen vatting van alle Z20LE T,R,H,L [/rquote]

IDD!!!

Ga eind mei naar Klasen voor engine rebuild!:)

Nieuw onderblok en aangepaste kop volgens stephan, kosten (rond de 4,5k)

[rquote=1897815&tid=143557&author=zetos]Jongens het is geen Z20LEX maar Z20LEx of te wel alles met Z20LE en dan met eindletter T L R H is gewoon een samen vatting van alle Z20LE T,R,H,L [/rquote]

IDD!!!

Nieuw onderblok en aangepaste kop volgens stephan, kosten (rond de 4,5k)

[rquote=1897900&tid=143557&author=XpLoD][rquote=1897815&tid=143557&author=zetos]Jongens het is geen Z20LEX maar Z20LEx of te wel alles met Z20LE en dan met eindletter T L R H is gewoon een samen vatting van alle Z20LE T,R,H,L [/rquote]

IDD!!!

Nieuw onderblok en aangepaste kop volgens stephan, kosten (rond de 4,5k)[/rquote]

dit onderblok is INDERDAAD geschikt voor alle Z20LE-nogwattes.... :agent

dat staat boven de produkt omschrijving....

zogoed is mein deutsch nogwel omdat te snappen,

MAAR HET BETREFT TOCH ECHT WEL EEN Z20XER ONDERBLOK!! zie advertentie:

cilinderwand 6mm ipv 4mm bij leh blok!

vandaar mijn vraag in dit topic :kewlpics:wtf

en een x20xer heeft andere nokkenassen,uitlaatspruitstuk,en software..vandaar 160pk

dus je kunt je schoen aanlaten BAAS :P

[rquote=1897900&tid=143557&author=XpLoD][rquote=1897815&tid=143557&author=zetos]Jongens het is geen Z20LEX maar Z20LEx of te wel alles met Z20LE en dan met eindletter T L R H is gewoon een samen vatting van alle Z20LE T,R,H,L [/rquote]

IDD!!!

Nieuw onderblok en aangepaste kop volgens stephan, kosten (rond de 4,5k)[/rquote]

dit onderblok is INDERDAAD geschikt voor alle Z20LE-nogwattes.... :agent

dat staat boven de produkt omschrijving....

zogoed is mein deutsch nogwel omdat te snappen,

MAAR HET BETREFT TOCH ECHT WEL EEN Z20XER ONDERBLOK!! zie advertentie:

cilinderwand 6mm ipv 4mm bij leh blok!

vandaar mijn vraag in dit topic :kewlpics:wtf

en een x20xer heeft andere nokkenassen,uitlaatspruitstuk,en software..vandaar 160pk

dus je kunt je schoen aanlaten BAAS :P

Nuttige info hier wist niet eens dat de cilinderwand in mijn x20xer extra dik is, ben ook aan het sparen voor een turbo :jerry

Terug
Naar boven