• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onderdeel in tankklep = ventieldopjeshulpstuk!

Oww met de opening naar beneden in je tankklepje plaatsen want anders loopt ie vol met water en heb je op de winterdag als je je bandenspanning wil controleren hem vol met ijs zitten. :D (True story)

[rquote=1911453&tid=145499&author=Astraman]Oww met de opening naar beneden in je tankklepje plaatsen want anders loopt ie vol met water en heb je op de winterdag als je je bandenspanning wil controleren hem vol met ijs zitten. :D (True story)[/rquote]

'k Zal het controleren bij mijn eerstvolgende tankbeurt.

Gloeiende gloeiende!! Ik vanmiddag me auto gepoetst, ook achter tankklepje schoongemaakt, dus ik trek dat 'ding' eruit en in de emmer gegooid, kannie weken was de gedachte, affijn verder gegaan met wassen, en toen ik klaar was de emmer in de put geknikkerd.....water was nogal troebel dus zag hem niet meer liggen en dus mijn 'ding' is nu aan het zwemmen. :(

[rquote=1914222&tid=145499&author=Astraman]Gloeiende gloeiende!! Ik vanmiddag me auto gepoetst, ook achter tankklepje schoongemaakt, dus ik trek dat 'ding' eruit en in de emmer gegooid, kannie weken was de gedachte, affijn verder gegaan met wassen, en toen ik klaar was de emmer in de put geknikkerd.....water was nogal troebel dus zag hem niet meer liggen en dus mijn 'ding' is nu aan het zwemmen. :([/rquote]

Dan ga je de put toch leegdreggen ?????? :P

Groet, Rik :D

Gisteren getankt en heb het stiftje meteen maar even omgedraaid.

Nu zal het niet echt meer hard vriezen, maar je vergeet het snel.

Maar voor je het weet is het weer winter.

Handig dat ding, maar zit er bij de uitrusting van de auto ook niet iets waarmee je de wielmoerdoppen los kunt maken. Ik zit nu met een schroevendraaier te peuteren, met als gevolg dat de velggaten beschadigen. Ik heb het met het ventieldoplosdraaisleuteltje geprobeerd, maar dat werkt niet...

K neem aan dat je van die zwarte zeskantige doppen

bedoeld voor over je wielmoeren?

Bij de banden service waar ik mijn zomer/ winterbanden altijd laat omleggen doen ze dit altijd voorzicht met een punttang

Terug
Naar boven