• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

onderdeel nummer gezocht pdc module

astra-gtc-freak

Post weleens wat
Hallo allemaal.

Zoals jullie misschien al weten ben ik bezig om originele parkeer sensoren in te bouwen.

Ik heb zo'n beetje alles al ben alleen nog opzoek naar de module zelf voor in een opel astra h van bj 2005.

Wie kan mij helpen aan het onderdeel nr.

Want iedere sloop vraagt naar dit onderdeel nummer,

als ik ze bel voor de module.

Alvast bedankt.

Ps ik zal als ik alles heb en het ga inbouwen daar na ook een How To posten met foto's voor de liefhebbers

Ik heb nog een vraag meer zijn er mensen die weten of de pdc module in de wagen van herkomst eerst vrijgegeven moet zijn voor dat je hem kan gebruiken in de volgende wagen?

Dit is namelijk wel het geval bv bij de radio en display en uhp-module(bluetooth carkit).

Ik heb nog een vraag meer zijn er mensen die weten of de pdc module in de wagen van herkomst eerst vrijgegeven moet zijn voor dat je hem kan gebruiken in de volgende wagen?

Dit is namelijk wel het geval bv bij de radio en display en uhp-module(bluetooth carkit).

[rquote=1888254&tid=144221&author=Spacejam]gm tuningparts had hier in zijn forumpje een compleet setje staan voor 80 euro (gm).[/rquote]

Die heb ik een U2U gestuurd maar dat zijn helaas alleen de sensoren en niet de module.

Liefst heb ik een set de nog in een (sloop)wagen zit zodat ik hem zelf kan demonteren.

Heb ook nog een gedeelte van de kabelboom nodig.

Deze bestaat uit 2 delen.

Een deel zit al in m'n wagen (can-bus + zoemer)

Maar het gedeelt voor de sensoren zit niet in de wagen.

Deze kabel boom is nieuw erg duur nog duurder dan van de trekhaak.

Dus koop het liefst een compleet setje via de sloop ben al volop aan het rond bellen maar overal vragen ze naar het onderdeel nummer van de module.

[rquote=1888261&tid=144221&author=astragsi]PDC module hoeft niet vrijgegeven te worden![/rquote]

Kijk weer iets wijzer geworden:)

[rquote=1888254&tid=144221&author=Spacejam]gm tuningparts had hier in zijn forumpje een compleet setje staan voor 80 euro (gm).[/rquote]

Die heb ik een U2U gestuurd maar dat zijn helaas alleen de sensoren en niet de module.

Liefst heb ik een set de nog in een (sloop)wagen zit zodat ik hem zelf kan demonteren.

Heb ook nog een gedeelte van de kabelboom nodig.

Deze bestaat uit 2 delen.

Een deel zit al in m'n wagen (can-bus + zoemer)

Maar het gedeelt voor de sensoren zit niet in de wagen.

Deze kabel boom is nieuw erg duur nog duurder dan van de trekhaak.

Dus koop het liefst een compleet setje via de sloop ben al volop aan het rond bellen maar overal vragen ze naar het onderdeel nummer van de module.

[rquote=1888261&tid=144221&author=astragsi]PDC module hoeft niet vrijgegeven te worden![/rquote]

Kijk weer iets wijzer geworden:)

Terug
Naar boven