• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onderdeelnummer in TIS

boxum56

Post weinig
Hallo allemaal,

Weet iemand hoe ik in TIS2000 een onderdeelnummer kan opzoeken? Ik ben op zoek naar het GM-nummer van de waterpomp.

Het betreft hier een C18XEL van '95 (astra F dus). Iemand die het weet?

Alvast bedankt voor de service.

Gr, Boxum56

Oke duidelijk. Heeft iemand dit programma en die mij aan het GM-nummer v/d waterpomp kunnen helpen?

Gr, Boxum56.

origineel gepost door gts power

heb sinds kort epc maar kan het echt niet vinden:agent

EPC is wel omslachtig in elkaar gezet:vertag

EPC omslachtig? ik vind het wel meevallen... ik werk er dagelijks mee je moet alleen ff goed opletten met bouwjaarverschillen of links-rechts stuur...

Je kan bij EPC ook op kenteken/chassisnummer zoeken... dan filter je 90% van de verkeerde delen eruit...

origineel gepost door OPC Turbo

origineel gepost door gts power

heb sinds kort epc maar kan het echt niet vinden:agent

EPC is wel omslachtig in elkaar gezet:vertag

EPC omslachtig? ik vind het wel meevallen... ik werk er dagelijks mee je moet alleen ff goed opletten met bouwjaarverschillen of links-rechts stuur...

Je kan bij EPC ook op kenteken/chassisnummer zoeken... dan filter je 90% van de verkeerde delen eruit...

oke maar als je zo'n nummer niet hebt hoe kom ik dan op de pagina waar (bijvoorbeeld) die waterpomp op staat?

gr Tom

Nog een uitdaging.. De dealer kon het niet vinden namelijk.

Ik mis deze beschermkap aan de onderzijde van me auto:

cover.jpg

(heb deze foto ergens gevonden een keer)

Het is de beschermkap voor de multiriem. Nu gooit deze met nat weer alles omhoog tegen de motorkap aan.

Het is voor een Astra H GTC OPC. mochten er verschillen in zijn.

Zou iemand het onderdeel nummer kunnen opzoeken voor mij?

gr Roger

Je bent geweldig.

Ik ga er ff naar informeren.. (mag ik vragen via welke categoriën je hem hebt gevonden in de EPC?)

gr Roger

origineel gepost door Roger

Je bent geweldig.

Ik ga er ff naar informeren.. (mag ik vragen via welke categoriën je hem hebt gevonden in de EPC?)

gr Roger

hier ben ik ook benieuwd naar:hmmz

gister wel een half uur gezocht:sleeping

Zou je een printscreen kunnen maken van het plaatje wat erbij staat. Want dan ga ik ff naar die kneus bij de opeldealer toe, om te laten zien waar die staat.

origineel gepost door ICE-iceberg

epca.jpg

zover was ik idd ook:thumbup

wist niet dat die plaat nog zover doorliep naar boven anders was het wel opgevallen;)

gr Tom

Terug
Naar boven