• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onderdelen Ascona C

Oeteldonkie

Post weinig
Hey!

zoals je kunt zien op onderstaande foto heb ik een deukje in het rechterachterportier van mijn ascona, dit zat er al in toen ik hem kocht,

ik kan hem nu proffesioneel bij een schadehersteller laten herstellen, alleen de stootstrip die op de deur zit is ook verbogen. ( in hoeverre jullie het kunnen zien )

foto2t.png

mijn vraag is dus kort samengevat:

wie weet waar ik voor een redelijke prijs zo'n nieuwe stootstrip kan krijgen?

Groet

Rick!

Nou kapot is hij niet hij is alleen verbogen,

en hij is van kunststof, en als kunststof buigt en het buigt door zijn plastische rekgrens dan gaat het verkleuren op de knik, wat nu dus het geval is,

ik zal morgen even een detailfoto plaatsen,

Nee nog niet, ook nog geen tijd voor gehad,

ik wilde eerst eens kijken of mensen hier misschien een adresje wisten,

wat misschien was goed koper zou zijn dan de dealer;)

ik heb hier een volledige deur staan, mag je komen halen voor 40 of 50 euries (inclusief ruiten) moest je geïnteresseerd zijn.

ik kom zelf uit Venebrugge, achter hardenberg, Overijssel, dus Moerkerke lijkt me net iets te ver.

ik zal eerdaags nog wel ff de maten van de stootstrip plaatsen, nu nog geen tijd voor gehad.

Waarom probeer je eerst niet even te vragen bij de opel kenners in de buurt:P?

want ik weet vast nog wel zo'n stripje voor jou;)

Khoor het wel.

Terug
Naar boven