• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onderdelen C30SE

in nederland is kwa complete set alleen een ajusa pakking set te bekomen. kwa kopbouten ook.

Wil je een ietwat meer merk koppakking moet je naar duitsland kijken zoals bij kfzteile 24 kan je een reinz koppakking krijgen, de rest is er volgens mij ook te krijgen zoals cartersets.

Ronald bolz weet ik niet of die iets verkoopt want volgens mij heeft hij alles al op bestelling verkocht.

En net als henk zegt hij verkoopt alleen complete sets van distributie kettingen en geleiders een carterset en distirbutie deksel pakking.

Mmm mijn broer heeft vaker losse pakkingen gehaalt:

inlaat uitlaat bougie dop afdichtingen die had ie toen wel los.

losse pakkingen heb ik bij bolz geen ervaring mee, maar deze zijn ook allemaal wel te krijgen bij kfzteile24 voor in mijn ogen enigsinds redelijke prijzen.

Ik heb een maand of 3 geleden ook bij ronald Bolz geinformeerd naar een pakking set maar toen kreeg ik een mail met alleen complete sets net zoals henk al zei.

Hij vroeg voor zo'n set iets van rond de 800 euro.

Vindt ik veel geld maar zal het best kosten als je alles besteld !

Lol voor wat pakkingen ter waarde van 800€ heb je voor een chevy small block een geheel revisie set:zuigers ringen lagers pakkingen...

Vind het maar duur spul die 24V onderdelen..

Terug
Naar boven