• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onderdelen Corsa A

Arjen

Post vaak
Binnenkort ga ik mijn Corsa A 1.0S, 1982 slopen. Wie heeft er nog wat nodig?? (wielen zijn al weg)

Afbeelding089.jpg

:o waarom slopen??

kenteken nog aanwezig? en doe je m ook compleet weg?

anders heb ik wel interesse in de deuren en de motorkap

en evt alle ramen incl rubbers

Zolang deze maar niet gesloopt word! Zelfs al zou hij duitse papieren hebben. Dat importeren betaal je 1 keer, en daarna is hij wegenbelasting vrij dus kost hij je geen bal meer...

Hup lassen die spatborgen en herstellen. Prachtig kleurtje en perfect bouwjaar! Zoiets mag gewoon niet gesloopt worden!! :fy1

Als je 't voor de onderdelen doet, verkoop deze dan voor een leuk bedrag of ruil 'm tegen een 89-er die je kan slopen :) Daar rijden er nog te veel van rond :P

Ik rij er al een jaar mee. Er zit een nl kenteken op. Jullie maken me aan het twijfelen...............:hmmz:hmmz:hmmz:cry

Ja.... Beetje roest moet een Corsa van die leeftijd niet naar de sloop sturen, serieus verkoop 'm aan iemand die 'm wilt lassen.... Want er zijn zat mensen die helemaal geil zijn op dit model + leeftijd + interieur. En zelf ben ik over die kleur ook helemaal te spreken. Prachtig kleurtje.... En 't motortje kan bijna niet kapot gaan en is ook nog eens zuinig (ik rij zelf ook 1.0S en die doet 1L op 16km rijden....)

origineel gepost door 2e-c14nz

Das wel zonde hoor:O Maar is er een rede dat hij gesloopt wordt? Of is het maar slopen om te slopen?

:vertag zit roest aan (lezen :P)

origineel gepost door Arjen

Ik rij er al een jaar meer. Er zit een nl kenteken op. Jullie maken me aan het twijfelen...............:hmmz:hmmz:hmmz:cry

dat moet ook... dit is 1 van de allereerste, en als t enkel een wielrandje is... die moet je pas slopen als ie 50cm korter is gerot.

ik heb veel slechtere a3'tjes gered zien worden.

Terug
Naar boven