• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

onderdelen fiches maar waar te vinden??

Motorsmurf

Post weinig
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen waar je een website kan vinden waar de onderdeel fiches zijn. Welke de dealers gebruiken om onderdeel nummers te vinden.

Ik weet dat ze bestaan voor motoren maar ik kan niks voor mijn zafje vinden.

Weet iemand dit??

origineel gepost door erwin78

Micro fiches zijn idd jaren 80 begin jaren 90 ofzo, tegenwoordig gaat alles per pc

Dat weet ik ik zoek ook de digitale versie.

Maar is er niet ergens een website waar je die kan vinden?

Micro fiches zijn idd jaren 80 begin jaren 90 ofzo, tegenwoordig gaat alles per pc

Dat weet ik ik zoek ook de digitale versie.

Maar is er niet ergens een website waar je die kan vinden?

Als het goed is kom je via deze link uit bij hetgeen wat jij zoekt, lukt het niet, zoek dan op MP even bij opel onderdelen.

Als het goed is kom je via deze link uit bij hetgeen wat jij zoekt, lukt het niet, zoek dan op MP even bij opel onderdelen.

Dank je wel maar ik heb een slecht gevoel bij die advertentie... Ik heb al op verschillende van die advertentie gereageerd maar kreeg steeds van dezelde persoon een mail terug.... Terwijl het andere aanbieders waren.

Tenzij dat iemand er goeie ervaringen mee heeft.

Dank je wel maar ik heb een slecht gevoel bij die advertentie... Ik heb al op verschillende van die advertentie gereageerd maar kreeg steeds van dezelde persoon een mail terug.... Terwijl het andere aanbieders waren.

Tenzij dat iemand er goeie ervaringen mee heeft.

Terug
Naar boven