Ik wil zelf een onderhoudsbeurt aan mijn opeltje (X18XE1, 2001, 130.000km) uit gaan voeren, maar wie kan mij op weg helpen met de keuze van de juiste onderdelen ik kom er niet helemaal uit. Ik kan natuurlijk alles demonteren maar dan heb je nog de verschillende uitvoeringen en meningen 
1. voor het verversen van de olie kan ik kiezen tussen 10W40 of 5W40 ACEA-A3, 5Ltr., wat raden jullie aan voor dit type auto?
2. voor het oliefilter kan ik kiezen uit verschillende hoogte
89 of 79 mm bij M18x1,5?
3. hetzelfde geldt voor de bougies er zijn er met meer polen en verschillende electrodenafstand, welke is het best geschikt voor dit ....type auto?
4. het luchtfilter heb je in verschillende hoogtes 42 of 48mm, schilt niks maar toch?
groet gregory
1. voor het verversen van de olie kan ik kiezen tussen 10W40 of 5W40 ACEA-A3, 5Ltr., wat raden jullie aan voor dit type auto?
2. voor het oliefilter kan ik kiezen uit verschillende hoogte
3. hetzelfde geldt voor de bougies er zijn er met meer polen en verschillende electrodenafstand, welke is het best geschikt voor dit ....type auto?
4. het luchtfilter heb je in verschillende hoogtes 42 of 48mm, schilt niks maar toch?
groet gregory