• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ongeluk Astra - update: auto weer terug!

Dat zijn geen geintjes nee. Die eerste foto is echt horror btw. Je airbags zijn niet afgegaan zie ik, anders had je die ook nog kunnen/moeten vervangen. Succes met het herstel (zowel jij zelf als de astra).

Het valt allemaal mee, et ziet er erger uit dan het is.

Voordeel is wel dat ie straks er weer wat leuker uit ziet met zn nieuwe koplampjes :afro

Het valt allemaal mee, et ziet er erger uit dan het is.

Voordeel is wel dat ie straks er weer wat leuker uit ziet met zn nieuwe koplampjes :afro

@Fearless wrote:Het valt allemaal mee, et ziet er erger uit dan het is.

Dat klopt inderdaad, gaat weer helemaal goed komen met de auto!

@Fearless wrote:Het valt allemaal mee, et ziet er erger uit dan het is.

Dat klopt inderdaad, gaat weer helemaal goed komen met de auto!

Dat is jammer, even geleden had ik al die onderdelen zo voor je liggen..

Maar succes met alles!!

Dat is jammer, even geleden had ik al die onderdelen zo voor je liggen..

Maar succes met alles!!

Dat is zuur! hoe is het eigenlijk gebeurd? heb je niet opgelet? want het is behoorlijk hard gegaan volgens mij die bora is er erger aan toe met de schade dan de jouwe daar heb je wel weer geluk mee dat je niet zoveel schade hebt al is het behoorlijk hoor! je staat er nog raar van te kijken wat de schade is, ben wel benieuwd en hoop dat het allemaal regeld kan worden zonder al teveel geouwehoer! sterkte in ieder geval met de auto en je rug.

Dat is zuur! hoe is het eigenlijk gebeurd? heb je niet opgelet? want het is behoorlijk hard gegaan volgens mij die bora is er erger aan toe met de schade dan de jouwe daar heb je wel weer geluk mee dat je niet zoveel schade hebt al is het behoorlijk hoor! je staat er nog raar van te kijken wat de schade is, ben wel benieuwd en hoop dat het allemaal regeld kan worden zonder al teveel geouwehoer! sterkte in ieder geval met de auto en je rug.

is het in zon geval nou ook zo dat die audi de schade vergoed krijgt van de bora, de bora van de astra? lijkt mij een beetje krom of niet?

is het in zon geval nou ook zo dat die audi de schade vergoed krijgt van de bora, de bora van de astra? lijkt mij een beetje krom of niet?

dit is wel het geval, de bora moet de schade aan de auto vergoeden en de audi is wel de lul want die zit met 2 schade's waarvan er eentje zelf kan dokken als die niet all risk is.

dit is wel het geval, de bora moet de schade aan de auto vergoeden en de audi is wel de lul want die zit met 2 schade's waarvan er eentje zelf kan dokken als die niet all risk is.

Er waren 4 auto's betrokken bij dit ongeluk. Eerste was een Dacia, daarna een Audi, daarna de Bora & ik.

Schade is als volgt;

Auto 1 krijg vergoed van 2.

Auto 2 moet de voorkant zelf betalen en krijgt de achterkant van auto 3 etc..

De Dacia en Audi waren allrisk, ik en de Bora WA+. Mijn schade valt nog mee, midden deze week kan ik de auto ophalen.

Er waren 4 auto's betrokken bij dit ongeluk. Eerste was een Dacia, daarna een Audi, daarna de Bora & ik.

Schade is als volgt;

Auto 1 krijg vergoed van 2.

Auto 2 moet de voorkant zelf betalen en krijgt de achterkant van auto 3 etc..

De Dacia en Audi waren allrisk, ik en de Bora WA+. Mijn schade valt nog mee, midden deze week kan ik de auto ophalen.

Schade op een trekhaak hoeft niet altijd goed te zijn. Heb wel eens gezien dat de auto daardoor krom was, aan de buitenkant was niets te zien..

Terug
Naar boven