• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ongelukje

@ricksmits wrote:toch denk ik dat dit geen totall loss is,, als wij deze zouden binnenkrijgen denk ik dat we hem zouden kunnen maken. zoals gezegd, nieuwe dakplaat, rondom spuiten en herstellen en is weer als nieuw.. maar ik ken me goed voorstellen dat je liever een nieuwe hebt.. n beste schade

Denk ik ook, mooie import auto met tegentaxatie! zelf herstellen bij jouw bedrijf, bij verkoop leuke marge, of een hele mooie auto voor jezelf Rick

@Family man wrote:@ricksmits wrote:toch denk ik dat dit geen totall loss is,, als wij deze zouden binnenkrijgen denk ik dat we hem zouden kunnen maken. zoals gezegd, nieuwe dakplaat, rondom spuiten en herstellen en is weer als nieuw.. maar ik ken me goed voorstellen dat je liever een nieuwe hebt.. n beste schade

Denk ik ook, mooie import auto met tegentaxatie! zelf herstellen bij jouw bedrijf, bij verkoop leuke marge, of een hele mooie auto voor jezelf Rick

Best top idee, echter daar het startkapitaal niet voor :)

Bevestiging mijn insignia is een total-loss geworden.

Diegene die niet bij opel zouden blijven wat zouden jullie dan wel kopen van auto ?

Ben eens nieuwsgierig om dit eens te weten, dus laat maar komen

Ik zou i.p v. de insignia een Mercedes c klasse weer willen hebben , veel minder problemen me als de insignia , dus zekerder .

Voor mijn dagelijks vervoer ben ik sinds kort naar Volvo over gestapt :oops:

Heerlijke auto overigens en lekkere motor, die nieuwe D4.

Ik zou ook voor Volvo gaan dan.

M'n pa heeft onlangs een nieuwe V60 gekocht, ook de D4 met achtrapsautomaat. Heerlijke auto.

En ik reed afgelopen week in de Seat Leon ST met diesel, ook prettig rijden.

Alleen spijtig dat die V60 zo klein is... dan moet je al een V70 nemen maar die is lelijk :)

D4 is idd een heerlijke motor

Denk ook dat hij geluk heeft gehad dat je een sports tourer hebt en geen sedan of hatchback...

Die hulpverleners kijken helaas helemaal nergens naar, als het om eigendommen van andere mensen gaat.

@desmoboy wrote:Bevestiging mijn insignia is een total-loss geworden.

Diegene die niet bij opel zouden blijven wat zouden jullie dan wel kopen van auto ?

Ben eens nieuwsgierig om dit eens te weten, dus laat maar komen

op dit ogenblik zou ik zeker de Jaguar XE eens goed bekijken... voor andere valabele alternatieven loopt het prijsverschil al snel op ofwel zijn ze merkelijk kleiner dan de Insignia

is het niet zo bij een bepaalde verzekering ( wa casco or all risk) dat je binnen een bepaalde tijd je aankoop bedrag 100% vergoed krijgt?? was bij een oud collega van mij die had een nieuwe vrachtwagen en die raakte totall loss in een ongeval ( kop-staart ongeval, niet zijn schuld) en die kreeg de volledige 350.000 euro vergoed.. koop euro 6 trekker + oplegger

Nogmaals de vraag heeft die man het overleeft of niet? Dit is natuurlijk wel iets anders , maar het een en ander wel met mekaar te maken , hoe kan het dat je in Nederland bij all riks , zo moet je tegenwoordig wel verzekerd zijn de hoofdprijs betalen moet en in Spanje betaal je voor een insignia ook nog met de leeftijd van 65 jaar iets van 250 euro per jaar , is wel een aanzienlijk verschil.

Terug
Naar boven