• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ongelukje..

haha welcome to the club bij mij was vorigeweek maandag raak ( 3 jan ) all1 ik was niet eens aanwezig vliegt er n gast met 50 km/u uit de bocht vol in mijn achterkant all1 ik ben wat verder van huis en dreigt total loss verklaring :'(

dan maar van verzekeringsgeld n nieuwe tigra kopen heh :P

inderdaad.. maar ik ben zeer tevreden over mijn auto.. met een andere tigra moet je maar geluk hebben :hmmz

wat een gedoe.... :sleeping

inderdaad.. maar ik ben zeer tevreden over mijn auto.. met een andere tigra moet je maar geluk hebben :hmmz

wat een gedoe.... :sleeping

hehe je heb de foto's vast wel gezien op de koplamen thread van mij.. :( en dat ding roest me een portie nou :'(

wsl ook wielen uit balans omdat ie n meter van zen plaats afgeramd is en de chassis is gewoon aant rotten die ligt gewoon bloot nou nu de achterbumper dr af ligt

kan wel janken want heb m pas miss n keer 300 km in gereden in totaal

hehe je heb de foto's vast wel gezien op de koplamen thread van mij.. :( en dat ding roest me een portie nou :'(

wsl ook wielen uit balans omdat ie n meter van zen plaats afgeramd is en de chassis is gewoon aant rotten die ligt gewoon bloot nou nu de achterbumper dr af ligt

kan wel janken want heb m pas miss n keer 300 km in gereden in totaal

andere moeten het altijd verpesten he.... :mad:

ben je nog zo zuinig op je auto, rijd er iemand anders

tegenaan.. en die zegt dan ook nog;

"jij bent zeker wel zuinig op je auto he..?

ja voor mij hoeft dat niet hoor, als het maar rijd.."

:fy1

andere moeten het altijd verpesten he.... :mad:

:fy1

[rquote=1840657&tid=140363&author=Dominic]andere moeten het altijd verpesten he.... :mad:

:fy1[/rquote]

Waarom niet zuinig zijn op iets waar iedereen hard voor moet werken?

[rquote=1840657&tid=140363&author=Dominic]andere moeten het altijd verpesten he.... :mad:

:fy1[/rquote]

Waarom niet zuinig zijn op iets waar iedereen hard voor moet werken?

sommige mensen hebben andere intresses..... (ofzo..)

ga dan fietsen? dat rijd toch ook ;)

scheelt weer een ongelukje..

oh jah en dan ook nog zeggen.. heb je wel eens meer

aanrijdingen gehad? ik; uhmm nee dit is de eerste...

zij; ow ik wel hoor al een paar keer dat ik achterop

iemand zat..

:wtf

ben blij dat de schade nog te repareren valt..

als ik nu van me auto af was en een piet luttig

bedrag terug kreeg dan was pissig..

sta je daar jaren voor te werken en dan vern**kt

iemand dat in een paar seconden..

sommige mensen hebben andere intresses..... (ofzo..)

iemand zat..

iemand dat in een paar seconden..

Andere zullen wel meer verdiennen, of leasbak hebben en hebben geen idee wat alles kost.

Heb zelf laatst ook iemand achterop gehad. Het was glad, vroeg die ook nog waarom rijd jezo langzaam...Tsss.

Sommige begrijpen het echt niet of het intereseert ze niks.

Hopen dat het weer goed komt Success met herstel!

Andere zullen wel meer verdiennen, of leasbak hebben en hebben geen idee wat alles kost.

Heb zelf laatst ook iemand achterop gehad. Het was glad, vroeg die ook nog waarom rijd jezo langzaam...Tsss.

Sommige begrijpen het echt niet of het intereseert ze niks.

Hopen dat het weer goed komt Success met herstel!

[rquote=1840687&tid=140363&author=Dominic]sommige mensen hebben andere intresses..... (ofzo..)

iemand zat..

iemand dat in een paar seconden..[/rquote]

Ja dat had ik dus ook ik was niet eens thuis,, had m pas stond voor de deur ivm nieuwe koplampen want ze waren er uit namelijk...

word k opgebeld met ja je moet thuiskomen dr is n man uit de bocht gevlogen en tot stilstand gekopen in je kofferbak...

dus ik naar huis zit die kerel daar.. doodleuk te zeggen hehe sorry das t enige wat ik kan zeggen maarja t blijft maar een vervoersmiddel heh... met n flinke grijs op zen gezicht.. een vervoersmiddel die ik net vrij prijzig heb aangeschaft en niet meer dan +- 200 km plezier van heb gehad zegt ie ja de verzekering zorgt wel dat het allemaal in orde komt maar vergeet er bij te denken dat ie 16 jaar oud is en 225000 op de teller heeft.... mag wsl blij wezen met 1500 ofzo als t nie minder is..

[rquote=1840687&tid=140363&author=Dominic]sommige mensen hebben andere intresses..... (ofzo..)

iemand zat..

iemand dat in een paar seconden..[/rquote]

Ja dat had ik dus ook ik was niet eens thuis,, had m pas stond voor de deur ivm nieuwe koplampen want ze waren er uit namelijk...

word k opgebeld met ja je moet thuiskomen dr is n man uit de bocht gevlogen en tot stilstand gekopen in je kofferbak...

dus ik naar huis zit die kerel daar.. doodleuk te zeggen hehe sorry das t enige wat ik kan zeggen maarja t blijft maar een vervoersmiddel heh... met n flinke grijs op zen gezicht.. een vervoersmiddel die ik net vrij prijzig heb aangeschaft en niet meer dan +- 200 km plezier van heb gehad zegt ie ja de verzekering zorgt wel dat het allemaal in orde komt maar vergeet er bij te denken dat ie 16 jaar oud is en 225000 op de teller heeft.... mag wsl blij wezen met 1500 ofzo als t nie minder is..

dat is nog het ergste dat je er niet bij bent geweest :(

voor jou is het meer pech al voor mij geweest.....

nou bij mij is de expert geweest.. mag voor ruim 1000,- gemaakt worden maar met 2e hands as en de velg wordt opnieuw gespoten etc.

gelukkig maar.. auto wordt op dit moment ook al gemaakt dus dikke service! haha

dat is nog het ergste dat je er niet bij bent geweest :(

voor jou is het meer pech al voor mij geweest.....

nou bij mij is de expert geweest.. mag voor ruim 1000,- gemaakt worden maar met 2e hands as en de velg wordt opnieuw gespoten etc.

gelukkig maar.. auto wordt op dit moment ook al gemaakt dus dikke service! haha

ja wtf bij mij is t bijna 2 weken geleden en kreeg vandaag pas bericht van die kerel zijn verzekering een een of andere vragenlijst ofzo,,, maar ben vrijwel zeker dat ie total loss verklaard word k maak vanavond wel even een nieuwe topic met de foto's erbij kun je zien wat er gaande is.. hij heeft zo'n harde klap gehad dat zelfs de band van de velg is gescheurd voor n klein deel... en dr zitte flinke onder 225 geloof ik mjha thank god for ensurrance policies

ja wtf bij mij is t bijna 2 weken geleden en kreeg vandaag pas bericht van die kerel zijn verzekering een een of andere vragenlijst ofzo,,, maar ben vrijwel zeker dat ie total loss verklaard word k maak vanavond wel even een nieuwe topic met de foto's erbij kun je zien wat er gaande is.. hij heeft zo'n harde klap gehad dat zelfs de band van de velg is gescheurd voor n klein deel... en dr zitte flinke onder 225 geloof ik mjha thank god for ensurrance policies

Terug
Naar boven