• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ongeval met mooie vectra!

Vind er weinig moois aan aan die vectra om eerlijk te zijn. Een standaard ding met stalen wielen. Alleen de kleur is wel mooi.

Goeie airbags zitten er trouwens in.. not :angel

Vind er weinig moois aan aan die vectra om eerlijk te zijn. Een standaard ding met stalen wielen. Alleen de kleur is wel mooi.

Goeie airbags zitten er trouwens in.. not :angel

[rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104] waar is het blok gebleven van de Focus Station ????[/rquote]

in de motorruimte..

[rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104] waar is het blok gebleven van de Focus Station ????[/rquote]

in de motorruimte..

[rquote=1878354&tid=143507&author=sw_reijnders]ik zie wel een widemouth bumper op die vectra zitten, maar ook zwarte deurgrepen en een stoffen interieur :angel[/rquote]

dat viel mij ook op... maar deze kleur zie je niet vaak..

[rquote=1878354&tid=143507&author=sw_reijnders]ik zie wel een widemouth bumper op die vectra zitten, maar ook zwarte deurgrepen en een stoffen interieur :angel[/rquote]

dat viel mij ook op... maar deze kleur zie je niet vaak..

[rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104]Mooie kleur die vec,

Maar waar is het blok gebleven van de Focus Station ????:o:o:o:o:o[/rquote]

Dat viel me ook op.

Zonde van de vec

[rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104]Mooie kleur die vec,

Maar waar is het blok gebleven van de Focus Station ????:o:o:o:o:o[/rquote]

Dat viel me ook op.

Zonde van de vec

[rquote=1878344&tid=143507&author=Jerremy][rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104] waar is het blok gebleven van de Focus Station ????[/rquote]

in de motorruimte..[/rquote]

Heb zelf ook nog Focus gereden maar het motor compartiment was duidelijk te zien en volgebouwd maar zie hier toch echt niks zitten hoor !!!!!!!!

[rquote=1878344&tid=143507&author=Jerremy][rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104] waar is het blok gebleven van de Focus Station ????[/rquote]

Heb zelf ook nog Focus gereden maar het motor compartiment was duidelijk te zien en volgebouwd maar zie hier toch echt niks zitten hoor !!!!!!!!

[rquote=1878391&tid=143507&author=louwe 16 klepper]motortje van die fietses zit der nog gewoon in

en inderdaad mooie kleur

petrol bleu:thumbup

wat is de officiele benaming van zo,n bumper??

ik heb toen zo,n bumper uit engeland laten komen:thumbup

nog voor ik een vec gekocht had:o:P

stond toendertijd zo,n station te koop bij mij in de buurt

als dat geen automaat was geweest

had ik die toen gekocht

ach heb nu een iets andere kleur [/rquote]

Dat is de SE-II bumper (DE-II = Sport Edition II).

============================================

En dit is de Duitse SE-II bumper welke alleen geleverd is in de 2.2-16V - 2.6-V6 en 2.2DTi-16V :

Corsametirmschers017.jpg

Willem

[rquote=1878391&tid=143507&author=louwe 16 klepper]motortje van die fietses zit der nog gewoon in

en inderdaad mooie kleur

petrol bleu:thumbup

wat is de officiele benaming van zo,n bumper??

ik heb toen zo,n bumper uit engeland laten komen:thumbup

nog voor ik een vec gekocht had:o:P

stond toendertijd zo,n station te koop bij mij in de buurt

als dat geen automaat was geweest

had ik die toen gekocht

ach heb nu een iets andere kleur [/rquote]

Dat is de SE-II bumper (DE-II = Sport Edition II).

============================================

En dit is de Duitse SE-II bumper welke alleen geleverd is in de 2.2-16V - 2.6-V6 en 2.2DTi-16V :

Corsametirmschers017.jpg

Willem

[rquote=1878451&tid=143507&author=Edwin1104][rquote=1878344&tid=143507&author=Jerremy][rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104] waar is het blok gebleven van de Focus Station ????[/rquote]

Heb zelf ook nog Focus gereden maar het motor compartiment was duidelijk te zien en volgebouwd maar zie hier toch echt niks zitten hoor !!!!!!!![/rquote]

Optisch bedrog, het lijkt alsof de motorkap naar links gedrukt is, en er niets achter zit. Maar de motorkap is naar boven gedrukt, en de motor zit er gewoon onder/achter.

[rquote=1878451&tid=143507&author=Edwin1104][rquote=1878344&tid=143507&author=Jerremy][rquote=1878343&tid=143507&author=Edwin1104] waar is het blok gebleven van de Focus Station ????[/rquote]

Heb zelf ook nog Focus gereden maar het motor compartiment was duidelijk te zien en volgebouwd maar zie hier toch echt niks zitten hoor !!!!!!!![/rquote]

Optisch bedrog, het lijkt alsof de motorkap naar links gedrukt is, en er niets achter zit. Maar de motorkap is naar boven gedrukt, en de motor zit er gewoon onder/achter.

de engelse SRI is gewoon de europese Sport Editie.

maar dan met het stuur aan de verkeerde kant :angel

de GSI is de europese I500

de LS is de europese GL

de CDX blijft de CDX

Terug
Naar boven