• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ongewenst gebeld worden!

origineel gepost door stillekracht

origineel gepost door biancaatje

maja dat werkt ook niet als je beschikbaat moet zijn voor van alles en nog wat..

.........uuuuuuh ?? :jerry

hihi ik bedoelde dus gewoon omdat mijn meeting er aan zat te komen.. dan kan ik prive nummers ff niet negeren...

ik heb me ingeschreven voor belmeniet register kloterij is alleen dat duurt 5 weken max voor t verwerkt is.. zit nu op week 2 dus hopen dat ze opschieten

Meestal als ze de naam vragen zeg ik nee, die moet ik even roepen. Leg dan de telefoon gewoon neer en laat ze wachten. De meesten houden het niet zo heel lang vol :-)

ik wordt nooit gestalkd :cry

dr zal toch niks mis met me zijn :wtf

wel een hijger aan de deur met een kapotte telefoon :P

nou belden ze weer van het parool,of ik een abonnement op de krant wilde voor een mooi prijsje.

Toen ik zei dat mn moeder al lid was en ik de volgende dag die krant kreeg.

Maar dan leest u oud nieuws meneer!

Toen was mijn antwoord dat het de kat niks uitmaakt waar ie op schijt in de kattebak.

God,wat ging dat mens tekeer!:vertag

:jerry:thumbup:thumbup

zo weet ik ook van iemand dat zo gauw hij gebeld wordt door de zoveelste die een lening wil verkopen, hij een heel verhaal begint van: ja ik wil wel maar ik mag niet van mijn vrouw, ik zit zwaar onder curatelen, enz, enz, enz.

ik werd gebeld voor abonoment van een krant.

ik dus tegen die man,heb ik nx aan ik kan niet lezen,die man tegen mij meneer u maakt een grapje...

ik tegen hem oh ook nog spotten met mijn handicap...

hij stoteren oh sorrij meneer dat we u gebeld hebben..

ha ha schiterend:P

Snap uberhaupt niet dat er mensen zijn die dat werk willen doen :hmmz Het enige dat je doet is mensen storen in hun bezigheden:sleeping

Originally posted by crazijbertje

ik werd gebeld voor abonoment van een krant.

ik dus tegen die man,heb ik nx aan ik kan niet lezen,die man tegen mij meneer u maakt een grapje...

ik tegen hem oh ook nog spotten met mijn handicap...

hij stoteren oh sorrij meneer dat we u gebeld hebben..

ha ha schiterend:P

LOL, die is echt goed!

Mijn ma had ooit wel eens last van een hijger.........ook eens opgenomen met de boodschap: 'momentje, ik zal de hond even geven'. Waha, het was snel over:D

Of een andere: bel maar terug als je uitgerust bentking:

Ik werd ook steeds gebeld privenummer opnemen niks zeggen ... stond ook niks in gesprekslijst.

Wat blijkt nou als ik de volumetoets aan de zijkant ingedrukt houdt dan gaatie nepbellen :S

Gebeurt nu nog wel eens, je schijnt het niet uit te kunnen zetten :S, maar nu weet ik tenminste wat het is :P

origineel gepost door asconahobbyist

nou belden ze weer van het parool,of ik een abonnement op de krant wilde voor een mooi prijsje.

Toen ik zei dat mn moeder al lid was en ik de volgende dag die krant kreeg.

Maar dan leest u oud nieuws meneer!

Toen was mijn antwoord dat het de kat niks uitmaakt waar ie op schijt in de kattebak.

God,wat ging dat mens tekeer!:vertag

Ik neem aan van het lachen :P

Hier wel iniedergeval :jerry

Terug
Naar boven