• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

onsteking probleem

henry.kummeling

Post weinig
wie kan me zeggen waar deze onsteking vandaan komt ik dacht dat het een 2 liter rekord kwam mijn probleem is nl dat de onsteking tijdens het rijden er mee stopt ,ik wilde nl een andere module halen maar ik weet het bosch nummer niet ,alle info is welkom om dit probleem op te lossen

bvd henry

s5000991.jpg

s5000990.jpg

Ik weet niet waar van deze elektronische ontsteking vandaan komt.

Wat ik wel weet is dat het bovenste kastje de stationaire toerental regeld.

De twee stekertje die er in en uit gaan kan je als het goed zo in elkaar schuiven.

Misschien is deze wel de stoor zender.

Dat kastje trekt volgens mij het stationaire toerental een beetje omhoog als je bijvoorbeeld de verlichting aanzet.

Je kunt die stekers inderdaad in elkaar schuiven en het kastje vergeten.

Geloof wel dat dit ook in rekord's was geleverd.

dank je heren ,ik ga eens proberen een module van een 2.2 te kopen ,maar weet iemand daar ook het bosch nummer van ?? omdat ik er nog wat heb liggen maar niet weet waar deze uit komen

Terug
Naar boven