imported_Iris
Lid
Sorry, ik kon even geen betere titel verzinnen! Ik ben hier inmiddels ook een beetje illegaal, want mijn corsaatje (en daarna Astra) heb ik al even niet meer, maar ik weet dat hier veel kenners rondlopen.
Ik heb sinds een week een Nissan Micra 1 liter
P) Koekblik voor de deur staan, en kwam vervolgens tot de conclusie dat ik wel het 'gat' heb voor de sigarettenaansteker, maar dat het stroomding zelf ontbreekt!Ik was echt in de veronderstelling dat werkelijk elke auto dit had, maar niet dus..:vertag
Aangezien ik erg veel TomTom nodig heb, vroeg ik mij af of dit er in te maken is? Moet niet onmogelijk zijn zou je denken...
Is er iemand die weet of dit mogelijk is en 'te doen' is? Want als dat zo is moet ik even gaan kijken of ik iemand in de buurt kan vinden die een beetje technisch is en dit zou willen doen! Zou dit een duur grapje worden?
Alvast enorm bedankt!! :wors
Groetjes Iris
Ik heb sinds een week een Nissan Micra 1 liter
Aangezien ik erg veel TomTom nodig heb, vroeg ik mij af of dit er in te maken is? Moet niet onmogelijk zijn zou je denken...
Is er iemand die weet of dit mogelijk is en 'te doen' is? Want als dat zo is moet ik even gaan kijken of ik iemand in de buurt kan vinden die een beetje technisch is en dit zou willen doen! Zou dit een duur grapje worden?
Alvast enorm bedankt!! :wors
Groetjes Iris