• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onterechte bekeuring

In bezwaar gaan zover je kan, en anders misschien voor laten komen???

Want als je op deze manier bekeurd word, das toch van de dolle...

En dan gek vinden als men de politie niet respecteert :P (sommige dan)

Misschien eens zoiets doen zoals in Tottenham??? :hmmz :hmmz

Gewoon doorgaan met bezwaar ! Je hebt toch niets gedaan... dan zou ik het niet zomaar erbij laten zitten....

Wel klote man !!! :fy1 :fy1

Gewoon doorgaan met bezwaar ! Je hebt toch niets gedaan... dan zou ik het niet zomaar erbij laten zitten....

Wel klote man !!! :fy1 :fy1

Bezwaar aandienen kan...99% kans dat je niets krijgt.

Dan kan je het nog laten voorkomen....Dat kost je weer een vrije dag van het werk. Met als nog een grote kans dat de agent alsnog gelijk krijgt.

Bezwaar aandienen kan...99% kans dat je niets krijgt.

Dan kan je het nog laten voorkomen....Dat kost je weer een vrije dag van het werk. Met als nog een grote kans dat de agent alsnog gelijk krijgt.

Naar man!! is een dure boete. Zeker zo..

Maar hoe kut het ook is.. Agent krijgt toch gelijk. Als zij denken iets gezien te hebben en dat doordrukken, moet de wet dat als waar beschouwen. Daar zijn ze agenten voor. Agenten liegen namelijk nooit en het publiek altijd! :P

Lijers met hun quotas... Nederlandse agenten zijn de grootste slappelingen van allemaal dat ze dat pikken. En dan nog de strebers erbij die zelfs nog extra bonnen verzinnen.

Ik kreeg eens een boete thuisgestuurd omdat ik te dicht voor iemand langs mijn straat in was gereden.. Geen idee waar ze het over hadden. Maar blijkbaar hadden ze me dat zien doen. In hun wereld.

Naar man!! is een dure boete. Zeker zo..

Maar hoe kut het ook is.. Agent krijgt toch gelijk. Als zij denken iets gezien te hebben en dat doordrukken, moet de wet dat als waar beschouwen. Daar zijn ze agenten voor. Agenten liegen namelijk nooit en het publiek altijd! :P

Lijers met hun quotas... Nederlandse agenten zijn de grootste slappelingen van allemaal dat ze dat pikken. En dan nog de strebers erbij die zelfs nog extra bonnen verzinnen.

Ik kreeg eens een boete thuisgestuurd omdat ik te dicht voor iemand langs mijn straat in was gereden.. Geen idee waar ze het over hadden. Maar blijkbaar hadden ze me dat zien doen. In hun wereld.

bekeuring altijd aanvechten.

Heb ik ook gedaan met een boete voor bellen tijdens rijden. Stond stil, had geen telefoon in me hand en leunde met mijn elleboog op de stoel naast me.

Volgens de agenten was ik aan het bellen. Pissig geworden, merkte echter als snel dat dat niet hielp, toen maar gezegd dat hij die boete dan maar snel moest schrijven daar ik nog andere zaken te doen had en dan wel een bezwaarschrift in zou gaan dienen.

Vroeg de agent om mijn verklaring bij het Process Verbaal, heb ik gezegt dat ik niet aan het bellen was. Wilde hij niet noteren, dus werd het geen verklaring.

Duurde bijna een jaar met heen en weer schrijven. Heb ook het PV opgevraagd bij de politie en later bij de rechtbank, zeer informatief, altijd doen. De andere agenten en de mensen van de rechtbank hebben me nog extra aangemoedig daar die agent niet als leuke collega (Lees naaier) bekend stond. Bel overzicht erbij gedaan van mijn rekening en daaruit was te zien dat ik niet aan het bellen was, Foto's erbij van de situatie, enz, enz.

Uiteindelijk mijn gelijk gekregen, maar duurde wel een lange tijd.

Succes

bekeuring altijd aanvechten.

Heb ik ook gedaan met een boete voor bellen tijdens rijden. Stond stil, had geen telefoon in me hand en leunde met mijn elleboog op de stoel naast me.

Volgens de agenten was ik aan het bellen. Pissig geworden, merkte echter als snel dat dat niet hielp, toen maar gezegd dat hij die boete dan maar snel moest schrijven daar ik nog andere zaken te doen had en dan wel een bezwaarschrift in zou gaan dienen.

Vroeg de agent om mijn verklaring bij het Process Verbaal, heb ik gezegt dat ik niet aan het bellen was. Wilde hij niet noteren, dus werd het geen verklaring.

Duurde bijna een jaar met heen en weer schrijven. Heb ook het PV opgevraagd bij de politie en later bij de rechtbank, zeer informatief, altijd doen. De andere agenten en de mensen van de rechtbank hebben me nog extra aangemoedig daar die agent niet als leuke collega (Lees naaier) bekend stond. Bel overzicht erbij gedaan van mijn rekening en daaruit was te zien dat ik niet aan het bellen was, Foto's erbij van de situatie, enz, enz.

Uiteindelijk mijn gelijk gekregen, maar duurde wel een lange tijd.

Succes

Terug
Naar boven