• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

onze d kadett's

Toch maar eens mijn d kadett's laten zien waar ik toch al mijn passie insteek.

Als eerste maar eens de Kadett D 1.8. GTE Bieber Cabrio

Gekocht met een hoop problemen , 1 jaar in de garage gestaan omdat ik het even niet meer zag zitten, dit jaar toch de moet bij een geraapt en hem opgehaald , en begonnen, nieuwe versnellings bak en pakkingen, nieuwe veren en stofkappen, nieuwe stuukogel en diverse hoezen vervangen, dashboard ook vervangen en alle instrumenten weer aan het werken gebracht.

Volgend jaar hoop ik hem op treffens mee te hebben, interieur moet nog aangepakt worden, en een nieuw dak moet er ook nog op.

Bij deze wat foto's van de wagen ;)

2012-10-13154205.jpg

2012-10-13154218.jpg

2012-10-13154238.jpg

2012-10-13154252.jpg

2012-10-13154320.jpg

2011-05-23202953.jpg

En onze andere D kadett 1.6.s automaat , gekocht van een mede lid van het d kadett forum D -gek.

Aan deze auto hebben we veel plezier en worden ook nog de nodige dingen veranderd, momenteel bezig met een grijs dashboard en toerenteller, tevens een dakrekje wat opgeknapt wordt ;) .

ook hier weer even een aantal foto's

20120807_195607.jpg

20120807_195651.jpg

20120807_195556.jpg

2012-06-07190354.jpg

2012-06-07190405.jpg

2012-06-07190611.jpg

2012-06-07190640.jpg

Dit waren zo'n beetje de foto's

Bieber is op winterstalling en de oude smurf, dat is zijn bijnaam is gewoon regelmatig te zien met goed weer :D

Vind en vond vroeger al die metallic blauwe kleur op die D kadett erg mooi, weet niet of dat ook exact deze is maar ook deze vind ik erg mooi, soms zie ik hedendaagse auto's van andere merken met soortgelijke kleur en spreekt me nog altijd aan.

(lekker fris, sportief maar ook altijd een nette kleur) weet verder niet hoe de kleur heet in Opel termen (pump up the blue..?)

Vind en vond vroeger al die metallic blauwe kleur op die D kadett erg mooi, weet niet of dat ook exact deze is maar ook deze vind ik erg mooi, soms zie ik hedendaagse auto's van andere merken met soortgelijke kleur en spreekt me nog altijd aan.

(lekker fris, sportief maar ook altijd een nette kleur) weet verder niet hoe de kleur heet in Opel termen (pump up the blue..?)

Ben allang blij dat m'n blauwe Kadettje goed terecht gekomen is ;)

En volgend jaar onze Bieber's eindelijk eens langs elkaar zetten, eens zien of de lak hetzelfde is :hmmz

Ben allang blij dat m'n blauwe Kadettje goed terecht gekomen is ;)

En volgend jaar onze Bieber's eindelijk eens langs elkaar zetten, eens zien of de lak hetzelfde is :hmmz

tnx voor de leuke reactie, gister nog een dashboard opgehaald voor de smurf, alleen nog de automaatbak teller en we kunnen beginnen met inbouwen ;)

20121017_142111.jpg

20121017_142136.jpg

20121017_142219.jpg

tnx voor de leuke reactie, gister nog een dashboard opgehaald voor de smurf, alleen nog de automaatbak teller en we kunnen beginnen met inbouwen ;)

20121017_142111.jpg

20121017_142136.jpg

20121017_142219.jpg

@Family man..... 12000 euro :wtf Nou ,dat heb ik niet liggen .

En onze GTE was wit ,met zwarte rode sierstrepen en recaro look . Maar zo ver ik weet werd ie blauw..... en rijdt ie nog rond want op het RDW staat dat ie verzekerd is en waarschijnlijk niet geschorst . Maar goed, dat maakt toch niet meer uit want die auto is toch niet meer origineel....

en Andreas , ik heb het je al vaker gezegd...leuke auto's met name de smurf vind ik er strak uit zien !!

@Family man..... 12000 euro :wtf Nou ,dat heb ik niet liggen .

En onze GTE was wit ,met zwarte rode sierstrepen en recaro look . Maar zo ver ik weet werd ie blauw..... en rijdt ie nog rond want op het RDW staat dat ie verzekerd is en waarschijnlijk niet geschorst . Maar goed, dat maakt toch niet meer uit want die auto is toch niet meer origineel....

en Andreas , ik heb het je al vaker gezegd...leuke auto's met name de smurf vind ik er strak uit zien !!

Terug
Naar boven