• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

onze d kadett's

@Makko wrote:Superkleuren !! :thumbup

Mooi blauw is idd niet lelijk...

IMAG0086.jpg

Mijn Bieber draagt ook OPC-blauw, de juiste benaming is Arden Blue en kleurcode Z291..maar er zijn ±8 verschillende tinten in :hmmz

Mijn Bieber draagt ook OPC-blauw, de juiste benaming is Arden Blue en kleurcode Z291..maar er zijn ±8 verschillende tinten in :hmmz

Afdekkapje voor de choke ook inmiddels gevonden, nou maar weer tijd vinden om alles in te bouwen, ben ook druk bezig met een corsa b brandschade project ;)

Afdekkapje voor de choke ook inmiddels gevonden, nou maar weer tijd vinden om alles in te bouwen, ben ook druk bezig met een corsa b brandschade project ;)

@wim-v6 wrote:Blijft mooi spul, deze ouwe zooi..

Heerlijk om mee te rijden ook.

Willem

Vind ik ook Willem, Dat zijn en blijven mijn hobby auto's, staan ook alle 2 binnen, en worden met liefde behandeld, en vooral als je met ze op pad gaat heb je veel bekijks :D

@wim-v6 wrote:Blijft mooi spul, deze ouwe zooi..

Heerlijk om mee te rijden ook.

Willem

Vind ik ook Willem, Dat zijn en blijven mijn hobby auto's, staan ook alle 2 binnen, en worden met liefde behandeld, en vooral als je met ze op pad gaat heb je veel bekijks :D

Vandaag de gril met smoke verstralers binnen gekregen, wat een mooie gril, nou maar zorgen dat we de koplampen ook mee pakken om het een geheel te maken 😉

2012-12-28_13_40_50_zps6196130b.jpg

Vandaag de gril met smoke verstralers binnen gekregen, wat een mooie gril, nou maar zorgen dat we de koplampen ook mee pakken om het een geheel te maken 😉

2012-12-28_13_40_50_zps6196130b.jpg

Even voor mijn info....een Bieber ombouw is toch pas later gedaan?

Is dit bij jou dan op een originele GTE gedaan, of heb GTE onderdelen op een reeds omgebouwde Bieber gezet?

Even voor mijn info....een Bieber ombouw is toch pas later gedaan?

Is dit bij jou dan op een originele GTE gedaan, of heb GTE onderdelen op een reeds omgebouwde Bieber gezet?

d kadett is nooits in cabrio geleverd, vandaar de firma bieber wat de ombouw deed, of het een echte is, valt moelijk te achterhalen, omdat de auto omgebouwd is tot cabrio en erna in is gevoerd, hij heeft in ieder geval alles van een echte gte, dus voor mij blijft het toch een gte ;)

d kadett is nooits in cabrio geleverd, vandaar de firma bieber wat de ombouw deed, of het een echte is, valt moelijk te achterhalen, omdat de auto omgebouwd is tot cabrio en erna in is gevoerd, hij heeft in ieder geval alles van een echte gte, dus voor mij blijft het toch een gte ;)

Terug
Naar boven