• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

onze d kadett's

Ik dacht iets van 250 stuks, de helft hiervan zou in duitsland verblijven, dan praat ik over toen de jaren 80, hoeveel hier nu van over zijn weet ik niet, die infomatie zou je op het d register kunnen vinden, ik weet wel dat er van de lichtblauwe d kadett maar 3 van rond rijden met een geldige apk in combonatie met de 1.6.s automaat bak

Ik dacht iets van 250 stuks, de helft hiervan zou in duitsland verblijven, dan praat ik over toen de jaren 80, hoeveel hier nu van over zijn weet ik niet, die infomatie zou je op het d register kunnen vinden, ik weet wel dat er van de lichtblauwe d kadett maar 3 van rond rijden met een geldige apk in combonatie met de 1.6.s automaat bak

Klopt ongeveer..er zijn naar schatting ±260 stuks gebouwd. De helft daarvan is naar Nederland gegaan de andere helft is in

Duitsland gebleven, en daar zijn er naar schatting nog ±20 van bekend. In Nederland zijn er ±23 met geldig kenteken.

In de index links staat een stukje historie van de Bieber cabrio

http://www.gteschmiede.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Klopt ongeveer..er zijn naar schatting ±260 stuks gebouwd. De helft daarvan is naar Nederland gegaan de andere helft is in

Duitsland gebleven, en daar zijn er naar schatting nog ±20 van bekend. In Nederland zijn er ±23 met geldig kenteken.

In de index links staat een stukje historie van de Bieber cabrio

http://www.gteschmiede.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie combinatie, 1 voor mooi weer en 1 voor het hele seizoen :wub

Zelf zaterdag 240 km. met de Bieber gereden waarvan 150 door de regen zonder kap, maar als je maar harder rijd dan 80 komt er totaal geen water in de auto :hmmz

We zouden eens een Bieber meeting moeten organiseren :angel

Mooie combinatie, 1 voor mooi weer en 1 voor het hele seizoen :wub

Zelf zaterdag 240 km. met de Bieber gereden waarvan 150 door de regen zonder kap, maar als je maar harder rijd dan 80 komt er totaal geen water in de auto :hmmz

@Duurt wrote:Mooie combinatie, 1 voor mooi weer en 1 voor het hele seizoen :wub

succes ;)

ik ben al een beetje aan het rond vragen geweest voor een d kadett meeting.

da afstand was het grootste probleem, de meesten willen niet een eind rijden voor maar een stuk of 10 auto's ;)

verder blijf ik deze bieber echt een pracht auto vinden, zal ook heel erg door de kleur komen denk ik.

@Duurt wrote:Mooie combinatie, 1 voor mooi weer en 1 voor het hele seizoen :wub

succes ;)

ik ben al een beetje aan het rond vragen geweest voor een d kadett meeting.

da afstand was het grootste probleem, de meesten willen niet een eind rijden voor maar een stuk of 10 auto's ;)

verder blijf ik deze bieber echt een pracht auto vinden, zal ook heel erg door de kleur komen denk ik.

Vrijdag eindelijk de mistlampen binnen gehad voor de bieber waar ik al 2 jaar na opzoek was, binnenkort maar eens inbouwen ;)

2012-10-13154205.jpg

Ben ik van die lelijke gaten in de keienvanger ook af

Vrijdag eindelijk de mistlampen binnen gehad voor de bieber waar ik al 2 jaar na opzoek was, binnenkort maar eens inbouwen ;)

2012-10-13154205.jpg

Ben ik van die lelijke gaten in de keienvanger ook af

Terug
Naar boven