• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onze nieuwe Vectra GTS Executive

zorro4500

Post weinig
Yes...... :D :D

Na twee weekjes wachten, gisteren onze nieuwe aanwinst opgehaald. De zwarte Vectra GTS 1.8 executive met 48.000 km op de teller.

O.a voorzien van bi-xenon en parkeersensoren voor en achter.

We zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst

Dat is één van de allerlaatste die gemaakt is in 2009.

Veel plezier ermee. Ik heb vrijwel exact dezelfde auto.

wow.. wat een km-stand! ook wel lekker dat er een trekhaak op zit.. komt die niet in de knoei met de parkeersensoren?

in ieder geval veel plezier er mee!

gr jeroen

@noogy2000 wrote:wow.. wat een km-stand! ook wel lekker dat er een trekhaak op zit.. komt die niet in de knoei met de parkeersensoren?

De trekhaak heb ik er onder laten zetten bij de VOD waar ik hem gekocht heb. En dat levert geen problemen op voor de sensoren. Die zijn opnieuw ingelezen volgens de VOD. Ze doen het prima heb ik al gemerkt.

De meedraaiende xenon lampen zijn ook erg prettig heb ik gisteren gemerkt toen een groot deel van de openbare verlichting in Assen het niet deed :thumb

Ik heb nu de privacy shades erin gezet die in de vorige Vec zaten maar vooral die bij de achterklep zitten niet helemaal naar mijn zijn. Dus misschien ga ik de achterruiten laten tinten. Er schijnt in Emmen een goede tinter te zitten. Iemand toevallig bekend met deze tinter? glasstinter.nl

Of weet iemand een goede tinter in de omgeving van Assen/Groningen?

@turbosix wrote:Nette Vec!

Volgens mij heb je de oudere type (C1) GTS wielen er onder, zie je eigenlijk nooit.

Dat klopt. De originele C2 velgen die er onder zaten waren allemaal enorm gecorrodeerd en hadden vooral aan de binnenkant al forse blaasvorming en stukjes lak begonnen al los te laten. Daarom heb ik de oude velgen eronder laten zetten. Ik vind de C1 velg overigens ook niet verkeerd maar persoonlijk die van de C2 wel mooier. Maar daar verschillen de meningen over met de vrouw des huizes.

Terug
Naar boven