• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Onze Zafira OPC, Ringfoto's & Update P2

origineel gepost door Mike16v

hahahaha nee manta komt er niet voor terug, geen tijd meer voor

geen opel, wel duits und hecktriebler ;)

Ik weet genoeg. :D

origineel gepost door Vipertjegts

origineel gepost door Astralfred

Mooie Zaffie hoor en wel jammer dat da blauwe ding met die witte stripkes uit elkaar ligt.

Thanx Alfred.

Ja, heb er soms ook wel eens spijt van hoor. Bedoeling was om het hele ding naar eigen smaak en wens op te bouwen maar kon nu iets kopen wat al goed in die richting lag en in verhouding daardoor een stuk goedkoper. + dat de carros hiervan jonger en veel beter is. Hoef hier alleen de puntjes nog maar op de i te zetten zeg maar.

Is dat toevallig een groen/gele Corsa B? ;)

yup, officiele naam: Curry Yellow.

Foto-FEE8IEUS.jpg

Foto-YRDFBLJG.jpg

Foto-WAH3XCGM.jpg

Moet nog wel het een en ander aan gebeuren om hem helemaal naar mijn zin te maken, maar daar is het ook een hobbyauto voor natuurlijk ;)

Daarvoor dikke fun gehad in deze wagen:

Foto-7W6G3ORF.jpg

Foto-4TZTHXYL.jpg

86-er originele TR 1.2 S zelf omgebouwd naar C20XE 165 pk.

En het opelleven is begonnen met deze:

Foto-EJTHQRPK.jpg

Foto-YJ6CKCAD.jpg

93-er GSI 1.6 16v, later zelf omgebouwd naar C20XE 165 pk. Kleuren zijn van de Dodge Viper GTS uit 1996, vandaar ook de nickname hier op het forum (jammer dat je die niet kan veranderen overigens!)

Die eerste Corsa ken ik idd ;)

En de 2e Corsa blijft ook een vet wagentje, toevallig stuurde een maat me van de week de advertentie van Marktplaats :thumbup

En Viper is (was) ook een vette bak

En je naam kan je wel veranderen, moet je 1.4xe even een u2u sturen

Thanx.

Die eerste was van een clubgenoot van me. 1e eigenaar. Kon hem voor een mooie prijs overnemen dus toen maar gedaan. Altijd een mooie wagen gevonden, met een dik blok erin. Motorisch wilde ik zelf ook al zoiets doen, was al begonnen met verzamelen van spullen maar nu scheelde het zoveel doekoe dat de keuze snel gemaakt was.

Die TR staat weer te koop ja zag ik. Leuk bakkie met wat werk. Wordt nog wel belastingvrij dus ideaal natuurlijk.

De Viper was zeker dik. Heb wel spijt gehad dat ik hem uitelkaar getrokken heb hoor maar nu niet meer.

Zal 1.4 ff een U2U sturen dan, want de nick past al een tijd niet echt meer bij me hahahaha.

Hey Jurgen,

Nice ride. Als je nou eens witte strepen op je zaffie maakt dan ben je nog een beetje "vipertjegts" en dan hoeft je naam ook niet aangepast te worden. :P:agent:P

@ Manta_Dennis. Dat hebben ze me al meer gezegd hahaha. Maar gaat niet gebeuren hoor!

@ Astralfred. Goeie vraag hahahaha. Zit stiekem ook al een beetje te denken (dromen) van aanpassingen aan de OPC ;);). Maar heb een trekhaak erop zitten dus kan de Corsa gewoon op de Trailer meenemen :D:D:D

origineel gepost door Astralfred

Zund man, die Corsa moet rijden, wat ik begrepen heb heeft ie nl al flinke tijd stil gestaan.....:angel

Welke?

Hmmm, niet dat ik weet hoor. Het was zijn 2e auto dus meestal alleen gebruikt om een beetje mee te spelen af en toe en soms woon/werk verkeer (maar dat ging meestal met de daily).

Die blauwe staat al wel 4 jaar compleet gedemonteerd in de garage kwam ik vorige week achter!

Wat een heerlijke wagen is het toch die OPC. Op de heenweg naar Italie eigenlijk heel netjes gedaan, 150/160 op de cruisecontrol, was overdag. Lekker comfortabel sturen, niks geen problemen. Op de terugweg, s nachts, was het de bedoeling om maar is ff te kijken wat het beestje in huis heeft. Helaas niet zelf kunnen rijden vanwege een ongelukje 1 dag voor vertrek maar ook als bijrijder heb ik goed kunnen zitten ondanks de lengte. De test moeten we later dus maar eens overdoen ;)

Deze aankoop kan nu in ieder geval al niet meer stuk, wat een wereldwagen!

Hahaha,

dat had ik ook

Vorig jaar in 1x naar Spanje gereden en geen enkel probleem

Relaxt met een gangetje van 150 die kant op en nog relaxt uitstappen :thumbup

Dus zekers een relaxte auto en zeker aan te bevelen

Ff een paar nieuwe foto's

Foto-8YYEVEZB.jpg

Foto-EXKBGV3D.jpg

Het kloppend hart.

Foto-DDWS8RVJ.jpg

Entertainment voor de kids aan boord :thumbup

Foto-P4IEKL34.jpg

Full Leather interieur.

Foto-MKAKXSCD.jpg

Iemand nog een tip om de kentekens te verwijderen (op de foto, niet met een schroevendraaier of losklikken oid :D:D;))? Niet dat ik het erg vindt dat ze er op staan maar vindt het strakker zonder!

De topsnelheid is ook wel leuk met volle bepakking en 4 man erin :wors

En dan nog lekker relaxed achterin Barbi kijken haha :P

Zitten jullie er nou met zijn vieren in als je over de Nurbrgring aan het rijden bent?

Hoe vond je het gaan?

Ik ben er namelijk ook geweest met mijn OPC maar ik vond de bochten erg vreemd om te nemen

Het is niet wat ik normaal gewent ben

Wel gave :kewlpics

Terug
Naar boven