• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ooit was de Tigra standaard...

@Seth wrote:VET gedaan man! :thumb Resultaat mag ECHT gezien worden.

Enkel 1 vraagje, waarom heb je de rand (waar je je deur opent niet gespoten?

GroteFoto-7Q3PHU7G.jpg

Maar echt waar M8ig mooi, zowel exterieur, interieur, als ICE :wors

Grtz Seth

Welke rand bedoel je :roll: ? Want alles is toen meegespoten :P

@Seth wrote:VET gedaan man! :thumb Resultaat mag ECHT gezien worden.

Enkel 1 vraagje, waarom heb je de rand (waar je je deur opent niet gespoten?

GroteFoto-7Q3PHU7G.jpg

Maar echt waar M8ig mooi, zowel exterieur, interieur, als ICE :wors

Grtz Seth

Welke rand bedoel je :roll: ? Want alles is toen meegespoten :P

Normaal komen af en opbouwfotos als eerste maar de telefoon waar ik de foto's mee nam is kapot gegaan, dus die foto's kon ik niet posten :( Maar op 1 of andere manier heb ik de foto's eraf kunnen halen, dus hier nog een paar foto's van de motor uit elkaar halen+opbouwen en nog een paar van het strippen van de tig :P

Foto-X4QO7QLG.jpg

Foto-UTFVL3HG.jpg

Foto-TQIB63CL-1.jpg

Ik mocht gelukkig op het werk alles doen :P

Foto-R3B63Q3M.jpg

Foto-4UFSSUAF.jpg

Foto-T8T6M7CU.jpg

Dat bakje waar je normaal je muntgeld in kwijt kon maar aangepast voor me afstandbediening :P

Foto-CP6IJV6S.jpg

Foto-GKM4KDZS.jpg

Foto-PPSYINNP.jpg

Foto-4O3AHRA4.jpg

Normaal komen af en opbouwfotos als eerste maar de telefoon waar ik de foto's mee nam is kapot gegaan, dus die foto's kon ik niet posten :( Maar op 1 of andere manier heb ik de foto's eraf kunnen halen, dus hier nog een paar foto's van de motor uit elkaar halen+opbouwen en nog een paar van het strippen van de tig :P

Foto-X4QO7QLG.jpg

Foto-UTFVL3HG.jpg

Foto-TQIB63CL-1.jpg

Ik mocht gelukkig op het werk alles doen :P

Foto-R3B63Q3M.jpg

Foto-4UFSSUAF.jpg

Foto-T8T6M7CU.jpg

Dat bakje waar je normaal je muntgeld in kwijt kon maar aangepast voor me afstandbediening :P

Foto-CP6IJV6S.jpg

Foto-GKM4KDZS.jpg

Foto-PPSYINNP.jpg

Foto-4O3AHRA4.jpg

Zo, heb nu weer een fatsoenlijke camera waarmee ik goede fotos kan maken :P Dus hier weer een paar plaatjes van de tieg met zn nieuwe kleur :)

Foto-FBSSTXFP.jpg

Foto-NKBZTZOK.jpg

Foto-QIV4BODW.jpg

De difusor is gewoon in de parelmoerlak gelaten, was ook te moeilijk om te wrappen maar ik vind het zeker niet storend aangezien er interieurdelen in dezelfde kleur zijn. Afgelope weekend de wieltjes gepoetst en in de wax gezet en ook de auto gewassen natuurlijk. Jammer dat ie altijd zo snel vies is :P

Zo, heb nu weer een fatsoenlijke camera waarmee ik goede fotos kan maken :P Dus hier weer een paar plaatjes van de tieg met zn nieuwe kleur :)

Foto-FBSSTXFP.jpg

Foto-NKBZTZOK.jpg

Foto-QIV4BODW.jpg

De difusor is gewoon in de parelmoerlak gelaten, was ook te moeilijk om te wrappen maar ik vind het zeker niet storend aangezien er interieurdelen in dezelfde kleur zijn. Afgelope weekend de wieltjes gepoetst en in de wax gezet en ook de auto gewassen natuurlijk. Jammer dat ie altijd zo snel vies is :P

hoe heb je de inbouw voor in de kofferbak gemaakt....ik wil namelijk ook een inbouw voor in de kofferbak, maar weet niet zo goed hoe ik ermee moet beginnen. Ik heb een tigra rio verde uit 97......van buiten is hij helemaal gedaan, angel eyes, lexus achterlicht, bodykitt, spoiler, verlaagd, enz. enz.....dus nu mag de binnenkant....en dat wil ik zelf een beetje proberen bouwen kan ik goed alleen de elektra niet zo...

hoe heb je de inbouw voor in de kofferbak gemaakt....ik wil namelijk ook een inbouw voor in de kofferbak, maar weet niet zo goed hoe ik ermee moet beginnen. Ik heb een tigra rio verde uit 97......van buiten is hij helemaal gedaan, angel eyes, lexus achterlicht, bodykitt, spoiler, verlaagd, enz. enz.....dus nu mag de binnenkant....en dat wil ik zelf een beetje proberen bouwen kan ik goed alleen de elektra niet zo...

Machtig mooi ;)

Dat stukje waar je je deur open doet en je spiegels afstelt :) Die heb ik bij mij ook gespoten.

BTW: Devil eyes + motorkapverlenger op Tigra is BANGELIJK effect :wors

Grtz Seth

Machtig mooi ;)

Dat stukje waar je je deur open doet en je spiegels afstelt :) Die heb ik bij mij ook gespoten.

Grtz Seth

@kimmy05 wrote:hoe heb je de inbouw voor in de kofferbak gemaakt....ik wil namelijk ook een inbouw voor in de kofferbak, maar weet niet zo goed hoe ik ermee moet beginnen. Ik heb een tigra rio verde uit 97......van buiten is hij helemaal gedaan, angel eyes, lexus achterlicht, bodykitt, spoiler, verlaagd, enz. enz.....dus nu mag de binnenkant....en dat wil ik zelf een beetje proberen bouwen kan ik goed alleen de elektra niet zo...

Die is gewoon van hout gemaakt en heb ik zelf met leer bekleed. Er staat een foto op deze pagina waar hij nog van hout is. Hij is uit 2 delen gemaakt, een losse bak die netjes aansluit op de achter panelen én de subwoofer kist. Verder dan nog 2 losse paneeltjes met een raampje voor me versterkers en composets achter. Maar het zal van een hoop dingen afhangen , hoeveel subs, versterkers , hoe groot zijn de subs etc. Wil je je vanaf je achterbank een kist of heel je achterbank weg. Ik heb zelf alles een beetje uitgetekend :). Onderin de subkist zit een buis, waardoor de kabels lopen voor de condensator en de composets. Het aansluitwerk wijst zn eigen wel een beetje uit.

@kimmy05 wrote:hoe heb je de inbouw voor in de kofferbak gemaakt....ik wil namelijk ook een inbouw voor in de kofferbak, maar weet niet zo goed hoe ik ermee moet beginnen. Ik heb een tigra rio verde uit 97......van buiten is hij helemaal gedaan, angel eyes, lexus achterlicht, bodykitt, spoiler, verlaagd, enz. enz.....dus nu mag de binnenkant....en dat wil ik zelf een beetje proberen bouwen kan ik goed alleen de elektra niet zo...

Die is gewoon van hout gemaakt en heb ik zelf met leer bekleed. Er staat een foto op deze pagina waar hij nog van hout is. Hij is uit 2 delen gemaakt, een losse bak die netjes aansluit op de achter panelen én de subwoofer kist. Verder dan nog 2 losse paneeltjes met een raampje voor me versterkers en composets achter. Maar het zal van een hoop dingen afhangen , hoeveel subs, versterkers , hoe groot zijn de subs etc. Wil je je vanaf je achterbank een kist of heel je achterbank weg. Ik heb zelf alles een beetje uitgetekend :). Onderin de subkist zit een buis, waardoor de kabels lopen voor de condensator en de composets. Het aansluitwerk wijst zn eigen wel een beetje uit.

@Seth wrote:Machtig mooi ;)

Grtz Seth

Thanks man, die paneeltjes zijn alweer bekleed met leer haha omdat daar de tweeters nu in verwerkt zitten :)

@Seth wrote:Machtig mooi ;)

Grtz Seth

Thanks man, die paneeltjes zijn alweer bekleed met leer haha omdat daar de tweeters nu in verwerkt zitten :)

Aah perfect ;) Ja man als het mooi is moet het gezegd worden éh ;)

Dit vindt ik ook mooi maar zou beter passen op een grotere auto (calibra, astra G, ...)

tigrouuu..._1110709041_lumma8.jpg

Maar ik kan niet wachten op de volgende update :p Keep up the good work

Grtz Seth

Aah perfect ;) Ja man als het mooi is moet het gezegd worden éh ;)

Dit vindt ik ook mooi maar zou beter passen op een grotere auto (calibra, astra G, ...)

tigrouuu..._1110709041_lumma8.jpg

Maar ik kan niet wachten op de volgende update :p Keep up the good work

Grtz Seth

Terug
Naar boven