• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ooit was de Tigra standaard...

Gisteren op 100% Tuning 2 strookjes met blauwe led's gehaald, wilde eens wat proberen. Paar jaar terug had ik plasma tellerplaatjes maar met het opnieuw uit elkaar halen van de auto hebben die het niet overleefd. En die gele lampjes was ik nu wel beu :)

Foto-6CHFASUY.jpg

Foto-6ZVPNI8X.jpg

Foto-QEYGO6ZB.jpg

hier zie je nog een paar ledjes in het zicht, maar die zijn inmiddels ook verwerkt zodat geen enkele meer zichtbaar is.

Ook heb ik van de week het oude (kapotte?) alarm eruit gehaald, want sinds de lege accu , reageert hij nergens meer op en kwamen er allerlei vreemde storingen in zoals het blijven branden van de kofferbak verlichting, alarmlichten die gingen branden bij het naar links OF rechts aangeven van richting :(

De 28e komt er een nieuw alarm in gelukkig, maar vanochtend eerst de kabels wat netter gemaakt

Foto-HK46TFCO.jpg

Foto-UCQENUGZ.jpg

Gisteren op 100% Tuning 2 strookjes met blauwe led's gehaald, wilde eens wat proberen. Paar jaar terug had ik plasma tellerplaatjes maar met het opnieuw uit elkaar halen van de auto hebben die het niet overleefd. En die gele lampjes was ik nu wel beu :)

Foto-6CHFASUY.jpg

Foto-6ZVPNI8X.jpg

Foto-QEYGO6ZB.jpg

hier zie je nog een paar ledjes in het zicht, maar die zijn inmiddels ook verwerkt zodat geen enkele meer zichtbaar is.

Ook heb ik van de week het oude (kapotte?) alarm eruit gehaald, want sinds de lege accu , reageert hij nergens meer op en kwamen er allerlei vreemde storingen in zoals het blijven branden van de kofferbak verlichting, alarmlichten die gingen branden bij het naar links OF rechts aangeven van richting :(

De 28e komt er een nieuw alarm in gelukkig, maar vanochtend eerst de kabels wat netter gemaakt

Foto-HK46TFCO.jpg

Foto-UCQENUGZ.jpg

Howhowhow, hopen dat je daar morgen nog aan uit kan :D

Is dat felle neonlicht niet storend tijdens het rijden 's nachts? :hmmz

Wel vet ideetje. Keep up the good work! :thumb

Grtz Seth

Howhowhow, hopen dat je daar morgen nog aan uit kan :D

Grtz Seth

@Seth wrote:Howhowhow, hopen dat je daar morgen nog aan uit kan :D

Grtz Seth

Ik heb er nog niet mee in het donker gereden, maar die foto heb ik genomen met de garage deur dicht dus ik denk niet dat het feller gaat worden :P

@Seth wrote:Howhowhow, hopen dat je daar morgen nog aan uit kan :D

Grtz Seth

Ik heb er nog niet mee in het donker gereden, maar die foto heb ik genomen met de garage deur dicht dus ik denk niet dat het feller gaat worden :P

Terug
Naar boven