• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook even voorstellen

hallo ik ben gillian 18jaar en kom uit nijverdal.

toen ik voor 6maand terug 18 werd en had ik mijn eerste auto al een bmw e30 318i deze had ik al snel verkocht aan mijn broer.

sdc11171j.jpg

kort hier na heb ik een bmw e30 320i gekocht. (deze heb ik nog steeds en is te koop)

sdc10163k.jpg

maar dan nu waar het om draait voor een week terug zat ik op een feestje en werd wand handel aan geboden en ook kwam er een opel kadett c sedan 1.2 lans. en ik besloot zonder te zien met een paar pils op deze te kopen.

en dan hier het resultaat.

20120703200937.jpg

op een paar roest plekjes na is de auto wel hard.

Ik zou de eigenaar van die garage 1 hele simpele vraag stellen: gaat dit goed komen volledig op jouw kosten? Zo nee dan eerstvolgende telefoontje naar een advocaat c.q. juridisch loket :argue

inmiddels de auto klaar

loopt lekker

rijd remt schakelt weer top

uiterlijk weer netjes

toen naar de apk.

auto weg gebracht

kom hem op halen komt er meteen iemand naar je me toe

de auto is goed gekeurd (ik denk mooi :thumb ) maar hij is van de brug gevallen.

rechter zijkant is een golf slag bad :swear en is met het dak tegen de brug gevallen en deuk in het dak en voorruit kappot

nu kan ik nog niks :wtf

en dan de schade.

img20121012wa0016.jpg

img20121012wa0015.jpg

img20121012wa0017.jpg

img20121012wa0018.jpg

img20121012wa00221.jpg

img20121012wa0023.jpg

img20121013wa0014.jpg

het voelt best wel zuur aangezien in nog geen meter heb gereden (op de openbareweg)

de auto was net 2uur in de verzekering en heeft net nieuwe apk :shock: voor twee jaar.

gelukkig had ik nog niet alles aan gepakt ik wou er nog ander zet velgen op zetten , kuipstoelen. ,ramen achter blinderen en nog meer leuke plannen.

allemaal dingen die je altijd nog kan doen en niks met apk of veilig heid te maken hadden.

nou even wat fotos

deze kon in nog vinden fotos van de auto een jaar of 3/4 geleden.

20121014144315.jpg

20121014144240.jpg

zo stond hij er bij een weekje voor de keuring nog net niet helemaal klaar.

20121009133618.jpg

20121009135705.jpg

20121009202606.jpg

Best Gillian

Welkom Hier :D

Mooie bmw, vindt het nog altijd een van de mooiste bmw,s de E30

Heb zelf een paar maal mogen sturen met een 325er cabriolet :D

Ben wel nieuwsgierig naar wat je plannen met de c-kadett zijn :thumb

Groeten van Paul

welkom hier ''buurman'', leuk projectje lijkt me zo, die kadett..;)

mocht je as zondag 15 juli tijd en zin hebben..ik organiseer een opel meeting in hengelo bij mac/ikea....:)

kom gerust langs, je bent welkom, tis altijd erg gezellig en voor jou een mooie gelegenheid om je nieuwe aanwinst te showen en nieuwe opelmensen te leren kennen en wie weet wat info te verzamelen king:

groetjes Marjolein

@Fct_blondi wrote:welkom hier ''buurman'', leuk projectje lijkt me zo, die kadett..;)

mocht je as zondag 15 juli tijd en zin hebben..ik organiseer een opel meeting in hengelo bij mac/ikea....:)

kom gerust langs, je bent welkom, tis altijd erg gezellig en voor jou een mooie gelegenheid om je nieuwe aanwinst te showen en nieuwe opelmensen te leren kennen en wie weet wat info te verzamelen king:

groetjes Marjolein

buurman ja??

als ik "team jacky zie denk ik al snel aan almelo.

15 juli zou ik ook even naar kijken klinkt interessant.

aangezien ik nu ook een manta b op het oog heb.

@devries_met_ck wrote:Best Gillian

Welkom Hier :D

Mooie bmw, vindt het nog altijd een van de mooiste bmw,s de E30

Heb zelf een paar maal mogen sturen met een 325er cabriolet :D

Ben wel nieuwsgierig naar wat je plannen met de c-kadett zijn :thumb

Groeten van Paul

325i top wagens ;)

nou de plannen met de kadett zijn nog niet echt bekend alleen dat die kompleet op nieuw in de lak gaat.

er zijn nog wat apk punten die wil ik sowieso aan pakken.

1 ruitensproeier werkt niet. of werkte niet al gefixt

2 licht een band verkeert om op. en aangezien dat ik 3x rechter banden heb en die 1ne linker is ook nog een ander profiel.

moet ik 2 nieuwe banden hebben voor de apk.

3 er is geen fatsoenlijk massa punt gewoon een beun draatje.

4 er komt een dikke v8 met drie dubbele X blasters in.

uiteraard kom ik meer tegen onderweg. ben ik wel gewend met de bmw's

@Gilian wrote:@Fct_blondi wrote:welkom hier ''buurman'', leuk projectje lijkt me zo, die kadett..;)

groetjes Marjolein

buurman ja??

klopt, de rest woont in Almelo en 1 in Hengelo..maar ik ben overal te vinden haha woon zelf in Wierden;)

kijk maar ff..zou leuk zijn!

@Fct_blondi wrote:@Gilian wrote:@Fct_blondi wrote:welkom hier ''buurman'', leuk projectje lijkt me zo, die kadett..;)

groetjes Marjolein

buurman ja??

klopt, de rest woont in Almelo en 1 in Hengelo..maar ik ben overal te vinden haha woon zelf in Wierden;)

kijk maar ff..zou leuk zijn!

oke ik zou is op letten of ik je een keer zie rijden want ik kom uit nijvedal en kom nog wel ins in weirden.

ik heb trouwens de halve auto al gestript.

Terug
Naar boven