• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook ik aan de beurt

ik heb er volgens mij ook iets over gelezen dat je geen 1,2 of 3 meer krijgt op je platen.

volgens mij wordt het digitaal geregistreert.

het zou kunnen zijn dat die cijfertjes niet meer op de plaat komen tegenwoordig. dan is dat veranderd.

Ik vraag me wel af hoe ze dan onderscheid gaan maken tussen gestolen en nieuwe platen

Zoals ik al zei, het wordt alleen maar in je kentekenbewijs gezet en zal dus ook wel digitaal geregistreerd zijn zoals Robert_Corsa zegt. Maar volgens mij is dit wel tegen extra betaling. Normalerwijs krijg je volgens mij nog steeds het 1tje op de plaat.

collega van mij had hetzelfde 3 wkn geleden en heeft een mooi 1tje op haar kenteken gekregen, dus helaas...

Succes met de afwikkeling, altijd klote dit

pff laat ze van andermans rommel afblijven:fy1 als het goed is heb ik binnenkort zo bewegings alarm op me auto met flink lawaai, er zit op eens een deuk in me auto die ik eerst niet had, kan er flink kwaad om worden.

maar wat ik laatst in het nieuws hoorde keek ik ook raar van op, weet zo niet meer waar maar in 1 wijk doen ze niks anders dan 1 wiel van de auto af jatten, opzich wel iets waar je om kan laggen als je de straat in rijd en ziet alle autos op 3 wielen staan misschien maar wtf hebben ze er aan? laat ze lekker met de poten van ander mans spul afblijven!!

Wat hebben ze aan dat ene wiel, dat is makkelijk auto's worden tegenwoordig niet meer met reserve wiel geleverd, er is dus een behoorlijke handel in 1 wiel voor mensen die wel een reserve wiel willen hebben (zoals ik).

Mark

[rquote=1896866&tid=144983&author=Dennispolly]Als ik er toch bij uit zou komen, ben ik bang dat ze hen 2 weken later nog aan het hechten zijn. Maar Marcel ik hoop voor jou een goede afloop dat de schade snel hersteld word.

ps Is het niet zo dat als ze je kentekenplaten jatten je dat vervelende 1ste er op krijgt:fy1

gr. Dennis[/rquote]

ja helaas wel.

greetz

Marcel

allereerst, bedankt voor de reactie's :thumbup

heb zondag gelijk digitaal aangifte gedaan van het geweld op mijn auto en vermissing van 1 kentekenplaat.

heb nog met de garage gesproken en ze waren nog bezig met taxeren. dus hoop morgen meer te weten.

ruiterwisser arm en motor is nieuw besteld

over het kenteken had die expert gezegd dat er maar een nieuwe aangevraagd hoeft te worden, maar daar geloof ik en de garage ook niks van.

zover ik weet krijg ik inderdaad zo'n smerig eentje er op:cry

heb de garage verzocht om zo lang mogelijk te wachten met het aanvragen van de nieuwe platen. de garage gaat morgen ook nog ff contacten met de rdw.

dus afwachten maar weer......

greetz

Marcel

Dat van het lelijke eendje (1) op de platen is niet waar.

Tegenwoordig is het genoeg om alleen de duplicaatcode wat nu 01 wordt, alleen op het kentekenbewijs te hebben.

Je krijgt zowiezo nieuwe papieren, of je een 1 op je plaat laat drukken is aan jou... ( is sinds 2009 veranderd meen ik)

Maar goed klote, doe je een hoop moeite je auto netjes te houden en dan verneuken een stel hufters het weer..

Die mafkezen dood knuppelen!!

[rquote=1897971&tid=144983&author=Bluns]Dat van het lelijke eendje (1) op de platen is niet waar.

Tegenwoordig is het genoeg om alleen de duplicaatcode wat nu 01 wordt, alleen op het kentekenbewijs te hebben.

Je krijgt zowiezo nieuwe papieren, of je een 1 op je plaat laat drukken is aan jou... ( is sinds 2009 veranderd meen ik)

Maar goed klote, doe je een hoop moeite je auto netjes te houden en dan verneuken een stel hufters het weer..

Die mafkezen dood knuppelen!![/rquote]

Nou dat is dus niet waar volgens de rdw, ik heb vandaag gebeld en mij werd echt verteld dat er een duplicaatcode op komt bij de 2 geleplaten , de witte hoef ik niet te veranderen.

maar als je kan aantonen hoe ik het anders kan doen,hoor ik het graag.

greetz

Marcel

Terug
Naar boven