• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook ik ben weer eens aan de beurt!! (en natuurlijk geen brie

origineel gepost door sw_reijnders

nou ze hebben mij ook weer eens te pakken gehad!!!

een hele dikke vette deuk in mijn motorkap!!!!:swear:swear:swear

de deuk is er gelukkig niet in gewrongen, dus hopelijk kunnen ze die eruit halen zonder te spuiten!!

Maar toch GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE . . . BLIJF MET JE POTEN VAN M'N WAGEN AF!!!!

p4110001.jpg

p4110002.jpg

p4110003.jpg

p4110004.jpg

p4110005e.jpg

Soortgelijke deuk heb ik ook maar dan op de kofferbak. En dan nog wel bijna precies in het midden van het midden:cool:

lijkt wel alsof er een tennisbal op is gekomen... die is namelijk bedekt met stof waardoor je geen/bijna geen krassen hebt. Maar gelukkig is de deuk er nog mooi uitgehaald, daar heb je geluk mee dan.

tennisbal kan niet.

heb er naderhand een hagelbui overheen gehad met 5 cm hagelstenen en die hebben nog lang niet die diepe deuken gegeven als deze.

En ook die 20 deuken zijn deze week verwijderd :wub

origineel gepost door sw_reijnders

tennisbal kan niet.

heb er naderhand een hagelbui overheen gehad met 5 cm hagelstenen en die hebben nog lang niet die diepe deuken gegeven als deze.

En ook die 20 deuken zijn deze week verwijderd :wub

misschien is een eigen garagebox iets aangezien ze steeds jou auto moeten hebben zo lijkt ut :jerry

Nee weet niets van een belg op mijn motorkap ;)

Hopelijk was dit het weer, heb verder NOG niks op mijn motorkap gehad gelukkig . . . [afkloppen]

Terug
Naar boven