• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ook ik...

Tafkam

Post weinig
Ga de hobby op een laag pitje zetten, min of meer gedwongen door omstandigheden.

Ik blijf wel lid van de Mantaclub, bewaar ook 1 van de 3 Manta´s, maar de rest gaat de deur uit.

Zie mijn advertentie.

viewtopic.php?f=73&t=152465

en op de site van de Manta club.

Ik zet het nog niet op marktplaats, geef eerst de liefhebbers een kans.

Groetjes,

Alex Nieuwenhuizen

@mantadevil is net onkruid dat komt ook steeds weer terug (grapje hoor)

Ik denk er nog niet aan om te stoppen, ik ga zelfs uitbreiden.

Wat moet je anders met ale die vrije tijd doen buiten het feit dat je werkgever al heel veel vrije tijd in beslag neemt.

@mantadevil is net onkruid dat komt ook steeds weer terug (grapje hoor)

Ik denk er nog niet aan om te stoppen, ik ga zelfs uitbreiden.

Wat moet je anders met ale die vrije tijd doen buiten het feit dat je werkgever al heel veel vrije tijd in beslag neemt.

ach heb er meerdere gezien waar virus van zelf weer terug kwam kids iets groter toch weer velangen naar manta

oja als er nog iemand stopt patytje losse onderdelen past me wel voor nette prijs

ach heb er meerdere gezien waar virus van zelf weer terug kwam kids iets groter toch weer velangen naar manta

oja als er nog iemand stopt patytje losse onderdelen past me wel voor nette prijs

@eddepet007 wrote:ach heb er meerdere gezien waar virus van zelf weer terug kwam kids iets groter toch weer velangen naar manta

Je weet me wel te vinden denk ;)

@eddepet007 wrote:ach heb er meerdere gezien waar virus van zelf weer terug kwam kids iets groter toch weer velangen naar manta

Je weet me wel te vinden denk ;)

Ik nie.

Vertrek dan lekker met stille trom of zo.

Beetje zielig,om hier een tropic voor te openen.

Tis niet puur persoonlijk bedoeld,maar als we zo gaan babbelen.

Komt er niet veel meer van de grond.

De kracht van het forum is juist om andere liefhebbers,van de manta te helpen en elkaars meningen te ventileren.

Maar nog meer,om adviezen te geven en als er mede daarom weer manta's op de weg komen.

Dit juist uit te dragen,in plaats van dit.

Beetje zielig, Re: Ook ik.

Ik nie.

Vertrek dan lekker met stille trom of zo.

Beetje zielig,om hier een tropic voor te openen.

Tis niet puur persoonlijk bedoeld,maar als we zo gaan babbelen.

Komt er niet veel meer van de grond.

De kracht van het forum is juist om andere liefhebbers,van de manta te helpen en elkaars meningen te ventileren.

Maar nog meer,om adviezen te geven en als er mede daarom weer manta's op de weg komen.

Dit juist uit te dragen,in plaats van dit.

Beetje zielig, Re: Ook ik.

@louwe 16 klepper wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Wow in korte tijd is:

- tcat

- mantamafkees01

- piet

- Freestyler

- Deejay

Gestopt met de Manta's

zijn er nog wel n paar gestopt met de manta

die al langer manta reden dan de meeste van dit lijstje ;)

Wat blijft er over :cry

Ok ok

- louwe 16 klepper

- Boyanka

- Opelkees

Nu goed :P

@louwe 16 klepper wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Wow in korte tijd is:

- tcat

- mantamafkees01

- piet

- Freestyler

- Deejay

Gestopt met de Manta's

zijn er nog wel n paar gestopt met de manta

die al langer manta reden dan de meeste van dit lijstje ;)

Wat blijft er over :cry

Ok ok

- louwe 16 klepper

- Boyanka

- Opelkees

Nu goed :P

@ Manta 73

Ik ken u niet en u kent mij niet, ik vind het wel zo netjes om een forum, waar je al jaren 'lid' van bent, te melden dat je je hobby op een laag pitje gaat zetten. Bovendien wilde ik de aandacht vestigen op mijn advertentie om twee (van de drie) manta's te verkopen aan iemand die er mischien weer wat moois van kan maken, ik ben niet in de gelegenheid. Ik had de boel ook kunnen slopen en de onderdelen kunnen verkopen wat denk ik meer opbrengt, of de boel naar de sloop kunnen brengen. Net of dat helpt om meer 'manta's op de weg te laten komen'.

Uw reactie slaat nergens op en mijns inziens bent u zelf zielig.

Gegroet.

@ Manta 73

Ik ken u niet en u kent mij niet, ik vind het wel zo netjes om een forum, waar je al jaren 'lid' van bent, te melden dat je je hobby op een laag pitje gaat zetten. Bovendien wilde ik de aandacht vestigen op mijn advertentie om twee (van de drie) manta's te verkopen aan iemand die er mischien weer wat moois van kan maken, ik ben niet in de gelegenheid. Ik had de boel ook kunnen slopen en de onderdelen kunnen verkopen wat denk ik meer opbrengt, of de boel naar de sloop kunnen brengen. Net of dat helpt om meer 'manta's op de weg te laten komen'.

Uw reactie slaat nergens op en mijns inziens bent u zelf zielig.

Gegroet.

@ eddepet:

Het virus is er nog steeds hoor ;)

Maar soms kan je ff niet anders, en m'n eerste Manta blijft nog steeds in de stalling staan, tot betere tijden.

@ eddepet:

Het virus is er nog steeds hoor ;)

Maar soms kan je ff niet anders, en m'n eerste Manta blijft nog steeds in de stalling staan, tot betere tijden.

Terug
Naar boven