• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ook maar op winterbanden

origineel gepost door InjectTheVenom

Als je accu geen GM exemplaar is en hij gaat in die periode krijg je er dacht ik (begrijpelijk) geen garantie op.

Niet? Das dan weer minder... naja, ik vraag sowieso de voorwaarden wel even na.

Morgen bel ik de garage even op om te vragen of het uitkomt en of ze een setje banden voor me klaar willen leggen.

Hoe testen ze de remmen eigenlijk? Gewoon op een remmenbank, of gaan ze een rondje in je auto trappen om er achter te komen?

Hoe testen ze de remmen eigenlijk? Gewoon op een remmenbank, of gaan ze een rondje in je auto trappen om er achter te komen?

Ze kunnen moeilijk garantie geven op een accu die ze niet zelf verkocht hebben ;)

origineel gepost door McKaamos

Als je accu geen GM exemplaar is en hij gaat in die periode krijg je er dacht ik (begrijpelijk) geen garantie op.

Morgen bel ik de garage even op om te vragen of het uitkomt en of ze een setje banden voor me klaar willen leggen.

Ze kunnen moeilijk garantie geven op een accu die ze niet zelf verkocht hebben ;)

origineel gepost door McKaamos

Zover ik heb gezien in de garage waar ik wel eens kom.... testen ze het gewoon op een aparaat;) er liggen bijv. rechts en links achter soort rollen die iets van snelheid meten en dan rem je en komt er een uitslag van hoelang het duurde ofoziets, maar natuurlijk staan je voorwielen wel vast op iets;)

Zover ik heb gezien in de garage waar ik wel eens kom.... testen ze het gewoon op een aparaat;) er liggen bijv. rechts en links achter soort rollen die iets van snelheid meten en dan rem je en komt er een uitslag van hoelang het duurde ofoziets, maar natuurlijk staan je voorwielen wel vast op iets;)

Klopt idd, mijn mooie Varta viel er ook buiten.

Offtopic,

Dat paarse kleurtje is een populaire kleur aan het worden hier op het forum...

Klopt idd, mijn mooie Varta viel er ook buiten.

Offtopic,

Dat paarse kleurtje is een populaire kleur aan het worden hier op het forum...

Heb gisteren ook maar een wielen wissel gedaan (eindelijk) Geen winterbanden maar banden voor het stallen / staan in de winter.

1153815907_5__Ogh.jpeg

1153815676_5_FM4E.jpeg

Heb gisteren ook maar een wielen wissel gedaan (eindelijk) Geen winterbanden maar banden voor het stallen / staan in de winter.

1153815907_5__Ogh.jpeg

1153815676_5_FM4E.jpeg

ziet er goed uit allemaal! :wors:wors

mijne blijft ook lekker staan in de winter. maar wissel wel van wielen.

mocht ik hem dan onverhoopt toch een keer nodig hebben dan kan ik hem zo pakken :)

ziet er goed uit allemaal! :wors:wors

mijne blijft ook lekker staan in de winter. maar wissel wel van wielen.

mocht ik hem dan onverhoopt toch een keer nodig hebben dan kan ik hem zo pakken :)

Dat is helemaal ideaal.

Ik heb woensdag privé opel testdag :P Toen ik vorige week zondag langskwam stonden er nog zo veel mensen te wachten dat ik een afspraak voor een andere keer mocht maken.

Dat is helemaal ideaal.

Ik heb woensdag privé opel testdag :P Toen ik vorige week zondag langskwam stonden er nog zo veel mensen te wachten dat ik een afspraak voor een andere keer mocht maken.

Terug
Naar boven